hoe laat naar bed na vierde fles

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,
toch weer een 'schema vraagje' Hoe laat liggen jullie kleintjes (rond de 5 maanden) 's avonds in bed (zonder een vijfde, late  voeding) Isis krijgt nu na haar fles van +/- 20:00 een badje en ligt dan tussen 21:00 en 22:00 in bed. Voor die fles slaapt ze meestal nog een paar uurtjes (ze krijgt nog geen bijvoeding)
 x Esther (Isis 291106)

Hoi hoi!

Joran is nu 5,5 maand en krijgt vier flessen. De laatste fles krijgt hij tussen 18.30 en 19.00uur, zodat hij zeker voor 19.30 uur in bed ligt!

Susan

Hoi,

Om 7.00 is Isis wakker en krijgt haar eerste fles, vaak is ze dan energiek en blij, dan uitbuiken/knuffelen, aankleden, zelf spelen (in box) dan naar bed.Ze is ongeveer 100 min. op. Dan gaat ze slapen tot volgende fles, deze 'cyclus' van gebeurtenissen herhaalt zichbij iedere fles, ook  na de vierde fles, vandaar dat ze pas rond 21.30 in bed ligt. Isis heeft nog 3 slaapjes overdag, in de ochtend, middag en avond (gem. 2 uur),
 x Esther

hoi,

Ik probeer (Jasmijn) er rond 18.30-19.00 uur uit te halen zodat ze toch 20.00-20-30 uur weer in bed ligt. Ik wil namelijk ook nog wel eens even met mijn man alleen zijn, zonder baby erbij.
Verder slaapt ze nog net zo veel als jouw baby denk ik.
groeten ELke

Kevin krijgt zijn fels om 19.30 a 20.00 voorafgaand gaat hij onder de douche of in bad.
en dat houd hij dan vol tot de volgende ochtend 8 uur

Hoi hoi,

Wij hadden met 4 flessen (eindelijk, zucht) een fijn ritme. rond een uur of 7 is ze wakker, half 8 1e fles, half 12 2e fles, half 4 3e en om half 8 dan weer de 4e. En dan hop naar bed. Heather slaapt overdag heel weinig dus die was dan ook echt op.

Groetjes, KT

hoi,
Mijn zoontje is 9 november 2006 geboren en krijgt om half 10 de laatste fles en slaapt dan tot s'morgens 8 uur dat doet hij al sinds hij op zijn eigen kamertje ligt en niet meer in de wieg.

groetjes maiko1984
(dit is voor mij de eerste keer op het forum weet nog niet helemaal hoe het werkt
Zijn er nog meer jonge moeders  of moet ik dan ergens anders zijn  )

Nee hoor, Maiko, je bent hier helemaal goed!
Welkom en leuk dat je ook mee komt kletsen.

Mijn zoontje ligt ook zker om half 8 op bed. Ook omdat ik nog wel met mijn man alleen wil zijn.

Terug
Bovenaan