hoe laat naar bed na vierde fles

Mijn dochtertje gaat om de dag om ong  19.00 uur in bad en krijgt om 19.30 uur de fles en gaat dan meteen na die fles naar bed (rond 20.00 uur).
Ze is dan ook echt op! Maar dat komt ook omdat ze tussen 16.00 en 20.00 niet wil slapen en alleen maar lekker bij ons wil zijn! Hahaa!
Ze krijgt nu nog een fles om 23.00 uur (bij ons in bed, daarna meteen weer terug naar haar eigen bed) maar dat ga ik vandaag voor de laatste keer doen heb ik besloten! Morgen ga ik dus proberen om die fles van 23.00 uur weg te laten (morgen moet ik om 6.00 uur op om te werken, daarom geef ik vanavond wel nog een fles. Vrijdag heb ik vij dus als het morgennacht toch niet zo goed gaat, is dat niet zo heel erg)

Heee dames,

Yara is nu 4.5 maand en krijgt om  20.00 uur haar laatste fles. Ze gaat dan rond20.30-20.45 uur naar bed.

maiko1984, je zit   hier goed hoor! Zelf ben ik ook in dat jaar geboren.

Gr. Andrea

Thnx voor al jullie reacties, sterkt mij in t gevoel dat als Isis die fles van 20:00uur eerder krijgt dat ze dan ook wel zal doorslapen......................We zijn nu bijna een week over op 4 flessen en komen 's avonds om 20:00uur uit met de laatste fles. Isis is   (nog!) wel een slaapkoppie, ze is wel langer op, maar haar slaapjes zijn nog hetzelfde, gem. 2 uur of langer! Als ze voor die laatste fles eerder komt, krijgt ze hem, maar ik ga haar niet eerder als 20:00 uur wakker maken. Maar tis wel fijn, langere avonden met mijn man (om de week, andere week heeft hij late dienst)

x Esther (Isis 291106)

Iris maak ik wakker om 08:30 en 's avonds gaat ze rond 20:00 naar bed. Eerder wil ze echt niet en wordt ze zo boos dat het veeeeeeeel later wordt.
Tussendoor ook nog wel wat dutjes hoor.

hoi hoi,

dat is lekker zeg!zo vroeg de kleine erin!dat wil ik ook,maar ja hoe kom ik van de laatste fles af?!tips zijn welkom!aaron(24-11-2006)krijgt om 08:00,12:00,17:00 en 23:00 de fles en nu tussendoor een keer fruithapje...hij krijgt 4 keer 210...ben teruggegaan van 5 keer 180 naar 4 keer 210,maar wou zo graag van de laatste fles af,hoop dat iemand tips voor me heeft,zodat ik ook een keer vroeg naar bed kan

alvast bedankt!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron(24-11-2006)

Hoi Nienke,

Waarom probeer je niet eens om 8.00-12.00-16.00 en 20.00? En dan in die laatste fles van 20.00 uur evt wat nutrix..
Of komt dat niet goed uit met de slaapjes enzo?
Is moeilijk he!
Wij geven nu aan ons dochtertje (23-11-2006) om 8.00-12.00-16.00-19.30 en 23.00
Toevallig heb ik besloten om vanavond de laatste keer de fles van 23.00 uur te geven! Morgen ga ik proberen om die dus te laten vervallen en om 20.00 uur de laatste te geven!
Ben benieuwd! Lijkt me wel heel lekker om na 20.00 uur "klaar" te zijn eerlijk gezegt..

Begin aan Isis te merken dat na 21:00 echt haar nacht in gaat. Ga proberen om laatste fles om 19:30 (+nutrix) te geven, dan badje, dan bed...........zodat ze rond 21:00 in bed ligt. Is voor ons de avond wat langer en ligt Isis op tijd in bed.............
Nog mooier zou zijn; badje voor fles, maar dat is Isis helemaal niet gewend, raakt ze compleet in de war (lees:hard huilen) Tips/adviezen zijn altijd welkom,
x Esther
ps succes degene die late fles gaan laten vallen; als je t gevoel hebt dat ze/hij er aan toe is gewoon een keer proberen, komt vast goed, tis ook t beste om erzelf ontspannen onder te blijven, al vond ik die eerste avond heel spannend, lekker naast mijn man gekropen en gedacht: we gaan slapen.............................(deden we ook, althans mijn man en dochter!)

Terug
Bovenaan