Hoe laat naar bed?

Ik wilde nog zeggen dat ik idd ook een heel ritueel heb met haar. Na het eten nog ef half uurtje spelen, pyjama aan, melk drinken, tanden poetsen, beestjes, kaboutertjes  en de wereld gedag zeggen (jaja), miniverhaaltje voorlezen en slapen.

goewan is 13 maanden en gaat rond 21.00/ 21.30 naar bed, maar hij hoeft er sochtends niet vroeg uit, maar meestal word hij rond 8 uur weer wakker

Hallo,

Mijn dochtertje van net 1 jaar gaat tussen 18.30 en 19.30 naar bed en wordt dan s morgens om 8.00 wakker. Soms wilt Puk niet meteen slapen en dan ligt e nog wel eens te kletsen maar de tijden dat ik haar in bed leg ijn gelijk.

Slapen jullie hummels overdag nog?

Puk slaapt overdag ongeveer 2 uur, verspreid over een kort slaapje na 10.00 en in de middag na haar boterhammetje een lange slaap.

Gr Lot

Hi,

Tom is nu 14 maanden, meestal ligt hij er tussen half 7 en half 8 in.
Maar soms is hij tegen die tijd nog niet zo moe, en dan laat ik hem nog iets langer op.. we doen dan geen drukke spelletjes, maar samen een boekje lezen, of de beer zoeken, en als hij hem dan gevonden heeft gaat hij er mee knuffelen ZOOOW schattig :)

Meestal meld hij zich 'smorgens rond een uur of half 8..

NENS

Mijn dochter is nu 15 maanden, en gaat al een paar maanden tussen 20.00 en 20.30 naar bed. 's Morgens is ze tussen 6.30 en 7.30 wakker. Overdag slaapt ze tussen de 2 a 3 uur (1 slaapje).
Ze heeft gewoon niet veel slaap nodig. Eerder in bed leggen werkt niet, blijft ze wel wakker. (Na de ingang van de zomertijd zat ze dus tijdelijk rond 21.0-21.30, dat is gelukkig weer terug naar een uurtje eerder. Toen heb ik haar echt wel eerder in bed gelegd maar viel ze pas rond die tijd in slaap).
Op deze manier is het voor ons prettig, en heb ik niet zo'n haast het avondritueel, omdat vriend pas rond 18.00 thuis is. Dan eten, even spelen  (en mama bijkomen van de dag), dan tussen 19.00 en 19.30 in bad, daarna nog naar beneden, een laatste fles melk en dan naar bed.

hoihoi

mijn zoon stef van bijna 15 maanden gaat iedere dag zo rond 19.30 uur naar bed, maar soms ligt ie er ook later in hoor als dat zo uitkomt.
wij wandelen heel veel en soms ook savonds en dan nemen we de kleine gewoon mee, maar meestal ligt ie de volgende dag er dan wel weer gewoon op tijd in hoor hihi   ik zou me er niet al te druk om maken hoor, ze kunnen wel wat hebben hoor.
je kunt rustig een keer afwijken hoor, geen probleem.

groetjes chantal mv stef 27 2 2007

goewan-mats gaat pas tegen half tien naar bed, maar ons leven is mischien ook wat anders, ik werk pas smiddags goewan kan altijd uitslapen, meestal haal ik hem rond half negen eruit. wij eten savonds ook pas rond half 7. ons ritme is gewoon iets verschoven

Daniël is bijna 15 maanden
En gaat naar bed om 19:30
en slaapt tussen de middag 2 uurtjes
maar kan nog wel heel vroeg wakker worden s'ochtends
rond 6uur

Groetjes Melissa

Terug
Bovenaan