Hoe laat/vroeg wakker?

Hoi hoi! Sinds onze dochter in haar nieuwe kamer slaapt, gaat ze om half acht naar bed en wordt ze om 09.00uur wakker of maak ik haar om 09.00uur wakker. Tussen de middag slaapt ze van 13.00uur tot 15.30uur. Maar is ze nog zeker een half uur aan het spelen en kletsen in bed voor ze slaapt. 's Avonds slaapt ze wel gelijk en wordt ze niet meer wakker. Vandaag met de klok een uur terug, was ze dus weer om 08.00uur wakker. Dat was het voordat ze in haar nieuwe kamer lag ook. Dus zitten we nu weer op t oude ritme.. Liefs Jude
 
Hallo,
Muriël houdt haar oude tijd vanochtend aan dus ipv zeven uur was het zes uur.
Wel ging ze vrolijk liedjes zingen en hield ze het nog drie kwartier uit in haar bedje.
Mijn man en ik konden er wel om lachen. Ik hoorde de al dat kinderen op deze leeftijd
soms wel tot twee weken in hun oude ritme blijven, dus dat beloofd nog wat.
Gelukkig ben ik een ochtend mens en ga sávonds gewoon wat eerder op bed.
Groetjes Miranda
 
Hallo,
Muriël houdt haar oude tijd vanochtend aan dus ipv zeven uur was het zes uur.
Wel ging ze vrolijk liedjes zingen en hield ze het nog drie kwartier uit in haar bedje.
Mijn man en ik konden er wel om lachen. Ik hoorde de al dat kinderen op deze leeftijd
soms wel tot twee weken in hun oude ritme blijven, dus dat beloofd nog wat.
Gelukkig ben ik een ochtend mens en ga sávonds gewoon wat eerder op bed.
Groetjes Miranda
 
Hallo,
Muriël houdt haar oude tijd vanochtend aan dus ipv zeven uur was het zes uur.
Wel ging ze vrolijk liedjes zingen en hield ze het nog drie kwartier uit in haar bedje.
Mijn man en ik konden er wel om lachen. Ik hoorde de al dat kinderen op deze leeftijd
soms wel tot twee weken in hun oude ritme blijven, dus dat beloofd nog wat.
Gelukkig ben ik een ochtend mens en ga sávonds gewoon wat eerder op bed.
Groetjes Miranda
 
Zaterdagavond voor het slapen gaan hebben we ons zoontje verteld dat hij de volgende ochtend héél lang mocht uitslapen. En... hij heeft het ook gedaan: om 8.30 uur nieuwe tijd werd hij wakker. Hm, wat een genot. Dat neemt niet weg dat ik niet meeleef met de vroege vogels. Maar het is natuurlijk afwachten of dit patroon de komende week een beetje stand houdt.
 
hoi
mijn zoontje 3 jaar wordt om 700 wakker,
 soms iets eerder dan weer iets later.
hij deed een middag slaapje van 1,5 uur soms langer.
en om 2030 weer naar bed en valt dan niet direct in slaap.
nu geen middag slaapje(hij wilt niet meer slapen) en
hij slaapt van 1930-700
groetjes
 
Hoi,
Wij hebben 3 jongens (4, bijna 3 en  1 jaar).
De jongste gaat om 19.00 uur naar bed (hij slaapt overdag nog 2 keer anderhalf a 2 uur)
De andere twee gaan tussen 19.00 en 19.30 uur. (de middelste slaapt 's middags nog anderhalf a 2 uur).
Wij maken er een spelletje van wie het langste slaapt. De jongste 2 snappen dit nog niet zo goed maar de oudste wil dit altijd graag winnen.
Ze melden zich 's morgens tussen 7.00 en 7.30 uur.
In het weekend vinden we 7.00 uur te vroeg en gaan we even naar de 1e die zich meldt toe om te zeggen dat hij nog even moet slapen. Dit lukt soms nog wel 20 minuten.

Groeten Natasja

 
Terug
Bovenaan