hoe lang achter elkaar op de buik? en update

hoe lang houden jullie baby's het vol om op de buik te liggen/spelen? ik wilde Tess meer op haar buik laten liggen in de box zodat haar achterhoofd niet zo plat wordt, maar mevrouwtje draait telkens terug op haar rug.. :p!

gister naar cb geweest, ze is nu 3,5 maand en weegt 8160 gram en is 59,5 cm lang. niet zo lang dus en eigenlijk iets te dik... ze heeft idd lekkere spekbenen en dikke wangen.. :)! maar ze is zo superbraaf, heerlijk gewoon! heeft ook haar 2e prikken gehad en gaf alleen ff een miep, verder niet! merk gelukkig weer niks aan haar! ze is heerlijk tevreden, slaapt van 21.00-9.00 uur (zal jullie verder niet jaloers maken haha..), maakt geluidjes en lacht hardop, zo heerlijk weer om te zien en te horen!! ook gaat ze dingen naast zich vastpakken enz. tgaat zo snel allemaal hé!!
 
Stijn draait nog niet zelf terug als ik hem op zijn buik leg, maar na 10 minuten is hij het eigenlijk wel beu en gaat hij liggen wringen...
Wat een flinke tante zeg! Het gewicht is net als Stijn alleen dan 9 cm kleiner...en ongeveer 3 weken jonger.... En van 21.00 tot 9.00 uur ik ben wel jaloers hoor. Maar wij gaan ook de goed kant op. Nu 2 keer al om 21.15 naar bed en om 6.45 de eerste fles.
 
aaaaaaaaaaa jaloers , heerlijk bolletje die van mij moet de 25e ben beniewd is vandaag ook 3,5 mdn .
 
Hier speelt Lucas best lang op zijn buik. Wanneer hij het zat is dan slaapt hij. Hij slaapt het liefst op zijn buik. Verder rolt hij van buik naar rug en weer terug, hij is begonnen met tijgeren, is echt een lachbekkie, geluidjes maken, dingen vastpakken (vooral mama's haar).

Gisteren nog naar de CB geweest, hij is nu 4,5 maand, weegt 6990 en is 63cm lang. Lengte is wat onder de gemiddelde lijn, maar we zijn ook niet zo lang.

En ja..... ik vind het ook ineens zo snel gaan allemaal.
 
Onze jongens kunnen nog niet zo heel lang op hun buik. We zijn wel flink aan het oefenen maar ze zijn het na 5 minuten wel zat. Dean heeft een behoorlijke afvlakking aan de linker kant van zijn hoofd (binnenkort naar het Sofia kinderziekenhuis om het te laten opmeten) en snapt niet zo goed dat hij ook via rechts kan omrollen naar zijn buik, hij word dan een beetje boos. Zelf kunnen ze nog niet van buik naar rug en van rug naar buik maar oefening baart kunst en het gaat steeds beter.

Wat doet je meisje het verder goed, idd niet zo lang maar ach....elk kindje is anders en groeit op zijn of haar tempo!! Fijn ook dat ze geen last heeft van de prikken. Dean en Jack krijgen 28 Maart hun laatste prikken (althans, die zo snel achter elkaar zijn) Hun zijn dan 20 weken. (4.5 maand)

Gaat zeker snel, lekker genieten hoor.
Heerlijk hè, dat doorslapen? De twins slapen van ongeveer 19:30 uur tot 06:00/06:30 uur. Dan kom je op ongeveer hetzelfde en dat is voor ons uitstekend aangezien wij doordeweeks om 06:00 uur van start moeten ivm werk.

Zo, een heel verhaal ;-) Fijn weekend. Liefs Lynn.
 
hihi ja dat scheelt 2 kg! tis flink genieten hier!! onze 2e sliep met 7/8 maanden pas door dus ben hier erg blij mee! Tess ligt ook tussen de 5 en 10 minuten op dr buik in de box. dan is ze het wel aardig zat. vanmorgen legde ze haar hoofd neer en ging op dr vingers liggen sabbelen maar meestal gaat ze flink liggen mopperen na een tijdje!
 
Terug
Bovenaan