hoe lang achter elkaar op de buik? en update

Wat een heerlijke rijden. Logan slaapt van 22:30 tot ongeveer 7/7:30 uur. Ook wel lekker hoor.
Hij draait wel van buik naar rug maar vind het op zijn buik eigenlijk te leuk.
Hij probeerd nu steeds vaker van rug naar buik te draaien maar dat wil nog niet zo goed.
Verder heeft hij zijn voeten ontdekt dus gooit constant zijn benen in de lucht om zijn voeten te pakken. Het is wel een ontzettende kletskous blijft maar geluidjes maken en is ontzettend vrolijk.
Ook probeerd hij vooruit te komen wanneer hij op zijn buik ligt, heeft ook steeds vaker zijn benen opgetrokken en ligt Dan op zijn knieën met zijn kont omhoog haha nu nog uitvinden hoe het verder moet.
Logan was de 11e 4 maanden, moeten de 26e weer naar cb dus ben benieuwd. Met mij op de weegschaal is hij 7 kg en denk dat hij ongeveer 66/67 cm zal zijn aan zijn kleertjes te zien tenminste hihi

 
Grijpen doet ie trouwens ook. Momenteel vooral zijn oma haha. Qua speelgoed is elmo, een of andere muis en get difrax zonnetje favoriet. Hij begon trouwens pas echt dingen vast te pakken toen ik dat zonnetje had, zit iets van plastic ofzo in dus ritselt lekker. Kan wel merken dat hij steeds meer wil, hij hoeft mijn telefoon maar te zien en probeerd en te pakken
 
Terug
Bovenaan