Hoe lang ben ik nou zwanger??

Hi!

Graag gedaan hoor!

Er is ook een apart "mama in maart 2010" forum. Ik weet niet of je die al had gezien?
http://www.zwanger.nl/web/Mamaclubs/Mamaclub-mrt-2010.htm

liefs!

hey meiden,
allereerst van harte gefeliciteerd, mijn laatste menstruatie was 3 juni en volgens mij ben ik dan 17 maart uitgerekend, kan dit te maken hebben met een lange cyclus?? ik hoor van jullie namelijk eerder, volgens de predictor site is het inderdaag 10 maart...

mijn cyclussen waren namelijk ca. 35 dagen, dus een latere eisprong, alhoewel je dit nu natuurlijk niet weet, misschien was tie wel eerder...

nou ja we zien het wel, krijg met 6 weken al een echo, volgende week dus heel spannend..

xx

Hallo allemaal,
ik ben er net 3 dagen achter dat ik zwanger ben (terwijl we op vakantie waren, wel lekker eerst even met zn 2en), laatste menstruatie begon 7 juni, dus dan zou ik rond 14 maart uitgerekend zijn!
het begint nu pas echt door te dringen, ik kan het niet geloven! al na de 2e keer proberen, zo snel had ik het niet verwacht.
allerlei kwaaltjes vallen wel op zn plek, het is de eerste keer dus allemaal nieuw voor mij.

jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd!
ik hou het nog even voor me denk ik, als het lukt... haha
groetjes en veel geluk allemaal,
Marij

hey marij,

wat leuk gefeliciteerd en fijn dat het zo snel is, zal wel helemaal een verrassing zijn...wat een mooi kado he? meer heb je toch niet te wensen, tenminste ik niet...ben al dagen beetje van het padje haha...

wat voor kwaaltjes heb je al??

xx

ps. succes met geheimhouden, is mij niet echt gelukt haha

Dank je! en jij ook natuurlijk

Haha nou mijn moeder komt zo bijkletsen over de vakantie dus mijn man zat me alweer aan te kijken van hhmmm hou je mond

het kwaaltje wat ik het vreemdst vond is de opgezette buik, hoezo nu al? maar nu lees ik dat meer dames dat hebben
misselijkheid alleen in de zin van wat langer wachten voor ontbijt te kunnen eten dus als dat het is hoor je mij niet!
(moeheid wijt ik aan de vakantie)

ik vind het zeker een mooi kado! na wat medische toestandjes in dat gebied had ik er niet op gerekend dat het zo snel zou gaan (al wist ik dat het een los staat van het ander maar toch). dit is een ontzettend welkom kado!!

ben je achteraf blij dat je het toch hebt verteld?
ikzelf zit eigenlijk in dubio, stel dat het misgaat lijkt het me prettiger als in ieder geval directe familie het al weet... wat zijn jullie ervaringen?

groetjes

Hai Polleke,
Ik kom net kijken dus weet het niet zo goed maar denk wel dat dit de reden is dat je pas 17 maart bent uitgerekend.
met 6 weken een echo is wel snel.
Ik krijg waarschijnlijk pas met 8 wk een intake en met 11-12 wk een echo....

groetjes

hai meiden,

ja een paar mensen weten het nu, die echt hun mond houden...maar ouders en zo vertellen we na de echo, wil eerst weten of er wel wat zit...

klopt met 6 weken is vroeg, had VK gebeld en omdat we al wat maanden aan het tobben geweest zijn, ook ziekenhuisonderzoeken enz...wil ze niet dat ik me te druk maak, dus gewoon een heel lief gebaar, had er helemaal niet om gevraagd, maar ben er blij mee, want het is een dag voor onze vakantie...ben wel wat zenuwachtig al...

@ kim, hoever ben je?? en ook van harte gefeliciteerd!!

groetjes

Terug
Bovenaan