hoe lang blijft het zwangerschapshormoon?

bedankt voor de informatie!!
2 dagen na het begin van het bloeden is het vruchtje eruit gekomen. maar tot 13 dagen daarna is pas het laatste stukje weefsel eruit gekomen. maar ik heb nou wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. wacht het wel ff af. probeer ik dan he? heb al wel weer zwangerschapstesten besteld haha
groetjes chantal

Een vriendin van mij had zes weken nadien nog hcg en positieve test. Heel vervelend, want ze was al blij met de nieuwe zwangerschap, helaas dus nog resthormoon. Dit komt heel weinig voor, maar gebeurt dus wel. Maar je kunt natuurlijk gewoon zwanger zijn. Ik hoop het ovor je !!!
Marike

Hoi, ik wil ook even reageren. Bij mij was na 8 weken nog steeds het hormoon aanwezig in mijn lichaam. Volgens de gyn komt dit erg weinig voor. Ik heb al die weken diverse bloedingen gehad. Ik was erg blij dat het na een kleine 2 maanden over was. Ik had 5 weken na de miskraam een test gedaan en dacht weer zwanger te zijn.
Ik was dus gefopt door mijn eigen lichaam

Lydia

op de dag van mijn curatage en ervoor had ik veel last van misselijkheid en overgeven.
direct naar de curatage was dit over en de ander klachten zoals pijnlijke borsten en zo waren binne een paar dagen weg.
toen ik een week later controle kreeg bleek dat mijn hormonen weer op pijl waren.

Terug
Bovenaan