Hoe lang bloeden?

Hoe lang hebben jullie gebloed na de bevalling? Mijn bevalling is nu bijna 4 weken geleden, maar nog steeds verlies ik (een klein beetje) bloed. Ik weet niet meer hoe lang het bij mijn eerste kind duurde, maar het hangt me nu al goed de keel uit :)

je kan er zo 6 weken voor reken! :S ik nu 2 weken geleden bevallen en heb er nu al genoeg van haha.. zo ben je 9 maanden niet ongesteld en zo 6 weken achter elkaar hihi.....

Lijkt ook hoe meer je doet hoe harder je bloed... soms zit er een dag niks in en soms een hele plons...

xxx

Ik ben vier weken geleden bevallen en ook ik heb nog bloed. Maar heel raar, soms eenpaar dagen niks tot heel weinig, en dan weer wel wat meer. Is dat normaal? Kan me dat van de vorige twee niet meer zo herinneren.

Nou ik ben dus kennelijk 1 van de gelukkigen want bij mij was het echt over na 1 wk. Misschien dat t komt doordat ik een keizersnee heb gehad. Kraamhulp verwachtte nog wel dat ik zodra ik meer zou lopen wel weer zou bloeden maar tot nu nog steeds niks meer. Dhymaris is nu 2 wk en 3 dagen oud.

Oh, ben gelukkig dus niet de enige. Ik dacht er al drie dagen vanaf te zijn tot ik (iid, weet niet wie het zei) vandaag veel heb gelopen en nu is het ineens weer terug :s
Tzal zijn tijd noodig hebben he.

Terug
Bovenaan