Hoe lang bloeden?

O ik ben dus ook niet de enige,maar ik ben al 7weken terug bevallen!
Eerste weken verloor ik lichtelijk bloed,maar nu heb ik voor de eerste keer mijn mensruatie en verlies veel bloed ondanks het hormoon spiraaltje wat ik 3 weken terug heb laten plaatsen:s:
Tampons en maandverband zojn niet aan te slepen!
Ik hoop evht dat dit minder word.
groetjes Bianca

Mijn kraamverz. zei hoe meer je doet hoe meer bloed! En is wel waar vlgs mij want van de week had ik met mn man mee boodschappen gedaan en gesjouwd met de maxicose en tassen, ik ging boven zitten om te voeden en voelde t gewoon lopen... mn man zag dat alles was doorgelekt op bed.... ik schrok er zelf van hoeveel in 1x.... ik denk dadelijk moet ik nog worden dicht gebrand.. hahaha... maar gelukkig was t maar even!!! Maar merk wel dat ik dus nog niet te veel moet doen.... en echt 6 weken kraamvrouw ben!

nou dan behoor ik ook tot de gelukkige, ik maakte me al bezorgd over het feit dat ik zo weinig bloed verloor. heb alleen de eerste 3 dagen "hevig"gevloeid (volgens kraamzorg minder dan normaal) daarna tot 10 dagen iets bloedverlies en vanaf de 11e dag niks meer.... ze zeggen dat menstruatie minder erg is, nou ik teken dan voor dit:)!!

Bij Yordi heb ik toen 4 weken gevloeit, toen een week niet en toen kwam m'n menstruatie. Die was toen vrij heftig en ben daarna ook altijd vrij heftig blijven vloeien.
Nu is Quinn morgen 3 weken oud. Ik ben bij de bevalling weinig bloed verloren en vloeien kun je het eigenlijk niet noemen. De eerste 4 dagen heb ik kraamverband gebruikt, maar daarna kon ik het af met alleen maandverband. Nu heb ik dat ik een paar dagen wat druppels bloed verlies en dan weer een poos niet. Indd als ik druk bezig ben geweest verlies ik wat meer druppels, maar dat is het dan eigenlijk ook wel. Ben ook benieuwd wanneer het nu dan helemaal stopt. En zo te lezen is het indd bij iedereen heel erg verschillend.

Liefs marielle

Bij Yordi heb ik toen 4 weken gevloeit, toen een week niet en toen kwam m'n menstruatie. Die was toen vrij heftig en ben daarna ook altijd vrij heftig blijven vloeien.
Nu is Quinn morgen 3 weken oud. Ik ben bij de bevalling weinig bloed verloren en vloeien kun je het eigenlijk niet noemen. De eerste 4 dagen heb ik kraamverband gebruikt, maar daarna kon ik het af met alleen maandverband. Nu heb ik dat ik een paar dagen wat druppels bloed verlies en dan weer een poos niet. Indd als ik druk bezig ben geweest verlies ik wat meer druppels, maar dat is het dan eigenlijk ook wel. Ben ook benieuwd wanneer het nu dan helemaal stopt. En zo te lezen is het indd bij iedereen heel erg verschillend.

Liefs marielle

bij mn eerste duurde het maar kort maar was ook een keizersnede en scheelt heelll veel want dan wordt je goed "schoongemaakt" van binnen!!
nu heb ik een normale bevalling gehad en vloei nog wel... sochtends meer als s middags en s avonds maar tis echt weinig... alleen sochtends meer maar goed heb ik de hele nacht gelegen.....

Amy is nu 17 daagjes oud..../jong....

bij mn eerste duurde het maar kort maar was ook een keizersnede en scheelt heelll veel want dan wordt je goed "schoongemaakt" van binnen!!
nu heb ik een normale bevalling gehad en vloei nog wel... sochtends meer als s middags en s avonds maar tis echt weinig... alleen sochtends meer maar goed heb ik de hele nacht gelegen.....

Amy is nu 17 daagjes oud..../jong....

Terug
Bovenaan