hoe lang de pil geslikt?

Hey meiden,

Hoe lang hebben jullie de pil geslikt?
Rond mijn 16de ben ik begonnen aan de pil omdat ik zo heftige klachten had tijdens mijn ongesteldheid, dat ik gewoon 3 a 4 dagen niet kon functioneren.
Ik ben nu 36 en ben de afgelopen jaren al een aantal keren gestopt met de pil, niet om zwanger te worden, maar om te kijken hoe het zonder de pil gaat. Het langst heb ik dat 2,5 jaar geleden volgehouden. Toen was ik 6 mnd zonder pil, maar wel 1 dag per menstruatie zo ziek dat ik niets meer kon. Ik zag dat maar als een vooruitgang. Ben toen weer met de pil gestart ivm een andere baan.

Nu ben ik rond 1 januari gestopt voor het echte werk !!!

Groetjes Noelie

Hoi!!

Voordat ik mijn eerste kindje kreeg was ik al 11 jaar aan de pil. (ik was 12 toen ik m kreeg voor een erg onregelmatige menstruatie)

Ik ben toen (na 11 jaar!!) gestopt omdat we!! zwanger wilden raken en het was toen meteen de eerste maand raak... Ik had dat toen nooit verwacht. Na de geboorte van onze zoon heb ik een jaar borstvoeding gegeven en daarna weer aan de pil gegaan. Nu ben ik sinds oktober gestopt (mijn man moest voor twee maanden weg). Dus voor deze ronde heb ik 1 jaar de pil geslikt.

Liefs, Mar

hoi hoi,

ik heb de pil 13 jaar geslikt.
ben op mijn 15e aan de pil gegaan om de menstruatie klachten te verminderen.
ik had namelijk heel veel pijn klachten en heel vaak last van bloedarmoede.
nu ben ik na het stoppen voor het eerst ongesteld.
ik heb helaas ook meteen alle klachten weer terug.
heb gisteren mijn werkdag ook bijna niet kunnen volhouden.
ik hoop maar dat ik snel zwanger ben, want dit is elke maand een aanslag op mijn lichaam.
ik heb nu al weer een ijzerkuurtje gekregen.

groetjes kwinty.

Hoi,

Ik heb zo'n 9/10 jaar de pil geslikt, begon toen te slikken omdat ik toen een relatie had. Na die relatie gewoon door blijven slikken. Juli 2006 de laatste pil geslikt.

Liefs Lientje

hallo ik heb ongeveer 8/9 jaar de pil geslikt , en ben toen gestopt en was meteen zwanger en de tweede keer was ik de derde maand zwanger en toen heb ik 3 jaar de prikpil gehad en nu bijna twee jaar later ben ik nog steeds niet zwanger !!! dus het ligt er natuurlijk ook aan wat voor pil je hebt gehad!!! prikpil is echt klote!!!!
ik hoop voor je dat je nu een beetje duidelijkheid hebt,
                                                                  groetjes wendy

Hey.

Ik ben begonnen met de pil te slikken dat ik 17 jaar was.
Op mijn 28e ben ik gestopt omdat we graag een kindje wilde.
Op mijn 30e ben ik bevallen van een prachtige dochter en een half jaar daarna weer begonnen met de pil.
Een jaar geleden weer gestopt met de pil omdat we graag een broertje of zusje willen voor onze dochter. Of ik ooit weer met de pil ga beginnen is nog de vraag, maar dat is van latere zorg eerst maar weer zwanger worden he?

Groeten van Miena.

Hoi !

Ik heb ongeveer 12 jaar de pil geslikt, vanaf mijn 15e toen ik een vast vriendje kreeg.

Ik ben in november gestopt met de pil (voor het eerst), heb toen eerst mijn 'natuurlijke' menstruatie afgewacht en nu, 2 maandjes later, ben ik al zwanger !

Suc-6 !

Liefs Spic

Bij de vorige had ik 9 jaar de pil geslikt en na 3 maanden was ik weer 'echt' ongesteld, net zo hevig en veel pijn als voordat ik de pil slikte. En toen was het ook direct raak! Succes!

Terug
Bovenaan