hoe lang de pil geslikt?

Ik heb de pil 12 jaar geslikt. Ik kreeg op een gegeven moment erge hoofdpijn (migraine-achtig) in de stopweek. In november ben ik gestopt met de pil en ik ben ook niet van plan om er ooit weer mee te beginnen. We hebben 1 menstruatie afgewacht en nu zit ik te wachten op de volgende RD of een positieve test...?
zaz

Ik heb 11 jaar de pil geslikt, maar ga er nooit meer aan.
Nu na al dat ontpillen merk ik pas dat het toch wel rommel is voor je lichaam (ondanks ik er ook erg veel plezier van heb gehad)
Ik ga in iedergeval niet meer terug aan de pil!

Liefs Jessy

Hoi,
Ik heb ongeveer 13 jaar de pil geslikt. Ben in december gestopt met de pil, dus ik heb deze maand voor het eerst mijn 'natuurlijke' ongi gehad. Had wel wat klachten na het stoppen met de pil. Leken verdacht veel op die van een zwangerschap, maar helaas..

Liefs,
Jazz

hoi meiden,

ik ben op mijn 18e.aan de pil gegaan. ik ben nu 24   jr. dus ik heb met elkaar 6 jaar de pil geslikt! wij zijn oktober gestopt met de pil. ik zit nu in ronde 3. voor ons eerste kindje.
ik heb mijn nod rond 9 feb, als ik uitga
van een cyclus van 28 dagen. dus deze week flink klussen. haha.

xx dd

Hoi,

Ik ben 16 jaar lang aan de pil geweest. Vanaf m'n 15e en ben nu dus 29. Sinds twee weken ben ik ermee gestopt, niet om meteen zwanger te worden maar om eerst die hormonen uit m'n lichaam te hebben. Als het goed is moet ik 17 februari weer "natuurlijk" ongesteld worden, dus ik ben benieuwd of m'n cyclus meteen weer in orde is.

Voor iedereen die wel hard aan 't klussen is: veeeeel suc6!!

Groetjes,
Chantal

Hoi,

Ik ben vanaf mijn 14e aan de pil. Ik ben gestopt toen ik 28.

Ik ben gestopt in december 2004 en pas in januari 2006 was het eindelijk raak.

Maar ja soms lukt het bij de een snel en de ander langzaam....

Mar de arts heb ik gevraagd of je de eerste maanden mosten uitkijken
met zwangerraken omdat je al zolang aan die pil zit...maar zij zei dat
dat niet uitmaakte

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi,

Ik heb 18 jaar de pil geslikt. Als ik het zo lees, vind ik het zelf best lang. Op het moment dat je de pil slikt sta je er niet zo bij stil, maar nu ik gestopt ben, hoop ik dat het geen negatief effect heeft gehad op mijn lichaam. Ik ben 6 januari gestopt met de pil. Ik moet zeggen dat mijn lichaam aardig van slag is, want ik heb er allerlei klachtjes bij. Het zal het ontpillen wel zijn.... Het klinkt heel tegenstrijdig, maar ondanks de klachten voel ik me wel beter. Dit ben ik, helemaal puur. Geen rotzooi in mijn lijf. Dat geeft een heerlijk gevoel.

En meiden, leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb er al veel aan gehad!

Groetjes!

Hoi allemaal,

ik ben op mijn 14e begonnen met de pil omdat ik behoorlijk veel last van acne had.
En toen ik met de pil begon werd dit ook meteen een heel stuk minder!
Helaas merk ik nu, na 14 jaar pilgebruik (ben mei  '06 gestopt) dat je ook op deze leeftijd last van jeugdpuistjes kan hebben
Maar ach, als dat het ergste is...
Heb gelukkig wel gehoord dat het een stuk minder wordt als je daadwerkelijk zwanger bent, dus er is nog hoop hi hi hi.
Ik weet nog niet wat ik doe na een zwangerschap?
Denk dat ik wel weer de pil zal gaan gebruiken, maar ja, eerst maar eens zwanger worden!

Groetjesss, Ashley.

Terug
Bovenaan