Hoe lang doen over een fles?

Doen jullie kindjes allemaal netjes 15 à 20 min over een fles? Roosmarijn drinkt nu met een 3 speen van Avent in 8 à 10 min 200 ml op.
Als ik er een speen 2 op doe, wordt ze driftig dat het te zwaar is (denk ik). We voegen al Nutriton toe. 2 schepjes. Met een 3 speen drinkt ze rustig en goed en is ze tevreden. Maar met een 2 speen is ze erg onrustig. Meer Nutriton toevoegen als ze met een 3 speen drinkt werkt niet, dan gaat ze hetzelfde doen als met een 2 speen.

Maar ZE zeggen dat ze 15 min over fles moet doen en het liefst langer. Hoe is dat bij jullie?

ZE hebben het over een gemiddelde. Iris is mijn 4e kindje en ze is de eerste die ong. 15 doet over een fles. De anderen waren veel sneller. Je houdt het echt niet tegen hoor!
Je hebt kans dat ze er buikkrampjes van krijgen als ze snel drinken.
Iris heeft ook een Avent 3. Met de 2 drinkt ze erg onrustig en wordt ze ook boos!
Wat is Nutriton eigenlijk? Ken ik niet.
Oh ja, mijn oudste deed nog geen 5 minuten over een fles....(wel makkelijk hoor, ik mopper al wel eens op Iris als ze weer eens treuzelt met een fles en ik nog iets moet...hihihi!)

Haha hier hetzelfde hoor!! ook snel op en als ik een langzamere stand erop doe word hij ook boos, terwijl hij het eigenlijk best kan. Hij doet er hier denk ik even lang over!

Groetjes

Als Joost weleens een flesje krijgt doet hij er ongeveer 10 minuten over (ongeveer 100 cc) Dus met een grote fles zou hij ook rond de 20 minuten uitkomen. Bij een livevoeding drinkt hij ook zo rond de 10 minuten. Behalve de late avond - nacht - en vroege ochtend voeding, dan drinkt hij 20 minuten.

Hoi,
Nooya doet er echt hoogstens 5 minuten over.
Erg snel maarja tegenhouden gaat niet he.
ik lees dat jullie avent spenen gebruiken?
Ik heb de laatste tijd met mijn difrax spenen dat er steeds niks uit komt. dan is het steeds een heel gedoe om er wel wat uit te krijgen. Ik heb het met de 123 speen en met maatje M. De speen is niet verstopt of iets dergelijks. de ene keer doet ie t wel en de andere keer niet. snap er niks van.
Weet iemand een oplossing?

Groetjes

Hoi,
Ik heb de laatste tijd met mijn difrax spenen dat er steeds niks uit komt. dan is het steeds een heel gedoe om er wel wat uit te krijgen. Ik heb het met de 123 speen en met maatje M. De speen is niet verstopt of iets dergelijks. de ene keer doet ie t wel en de andere keer niet. snap er niks van.

Groetjes

Hoi,

Groetjes

Terug
Bovenaan