Hoe lang doen over een fles?

Lis doet soms langer dan 20 min over de fles. Maar ontevreden is ze niet. Ze is gewoon wat sneller afgeleid en een heel drukke baby. Maar ze krijgt genoeg voeding binnen.

Inderdaad wat iedereen zegt, ZE hebben het over een gemiddelde. Elk kindje is anders. Als je denkt dat je kindje er last van heeft of het anders zou moeten doen, kan je de mogelijkheden bekijken.

@m88: Ik gebruik ook de difrax speen, voor de gewone fles een Small, voor de pap een medium. Ik heb daar nooit last van, misschien komt het door dat 123 systeem? Ben daar zoiezo niet zo'n fan van, maar das mijn mening ;)

T maakt geen verschil dat dop aandraaien of niet.
Vind het zo raar. nooit last van gehad en de laatste week opeens volop. echt heel erg irritant. steeds een krijsende meid op schoot.
Zou het misschien liggen aan de manier waarop Nooya aan de fles zuigt? Haar tong komt er altijd een beetje onderuit. zo raar. aan de borst drinken lukte ook niet. dus misschien drinkt ze gewoon een beetje raar en is dat verergert de laatste tijd?

Ik heb geen idee M88. Ik had het ook, maar we hebben nu een goede tussenoplossing. We hebben nu de Avent 3 speen en voegen dan 4 schepjes Nutriton (johannesbroodpitmeel) toe. Dan drinkt ze weer rustig en spuugt veel minder weer uit (het gutste dan helemaal langs haar kin haar nek in) Kon me niet voorstellen dat dat helemaal oké was.
Maar met Difrax spenen heb ik geen ervaring.

Liefs,

Terug
Bovenaan