Hoe lang duren de middagdutjes...

A

Anoniem

Guest
van jullie kroost??
Ik vraag me namelijk af of ik Tyche moet laten slapen tot ze wakker wordt of er echt een tijd aan moet verbinden.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ilse slaapt de ene dag 1x, de andere dag 2x. Als ze maar 1x slaapt (en dus wat later op de dag naar bed gaat) laat ik haar lekker slapen tot ze zelf wakker wordt. Als ze 2x slaapt maak ik haar de 2e keer na max 2 uur wakker, anders wil ze 's avonds niet slapen en is het hele ritme naar de knoppen.
Groetjes, MvIlse

Yari slaapt gemiddeld zo'n 2 tot 2,5 uur nog smiddags. Ik laat m ook liggen tot ie zelf wakker wordt maar mocht ie een keer langer blijven liggen en het is etenstijd dan haal ik m wel op. En als hij 's avonds weer naar bed gaat (tussen 19.30 en 20.00) dan slaapt ie ook weer prima.

xx Elly mv Yari

oja en smorgens slaapt ie vaak nog anderhalf tot 2 uur.

xx Elly mv Yari

Mirne slaapt nog 2x per dag. Meestal 1-2 uur, maar soms 2.5 of juist maar 0.5uur

Een keer 's morgens vanaf 9 of 10 uur  
Een keer 's middags vanaf 3 of 4 of 5 uur

Ik zit er over te denken haar 's middags niet te lang te laten slapen want als ze 's middags heel lang lig te pitten wil ze pas om half 9 of 9 uur naar bed. En ik vind half 8 voor mijn eigen rust wel fijner :)
Ze slaapt altijd tot ongeveer 7 uur 's morgens.

Barbara

Na 1,5 maand soort van strijd voeren met Tijn slaapt hij eindelijk weer lekker overdag. Sinds een week slaapt hij 's ochtends tot 7.45 dan gaat hij van 10-11 slapen en dan van 13.30-15.00 en meestal is hij om 16.30 ook weer moe en gaat hij nog even voor een half uurtje naar bed anders is hij met het eten niet te genieten. 's Avonds ligt hij er om 19.00 weer in.
Hij slaapt nu dus eigenlijk weer heel veel, maar we hebben na ruim 1,5 maand ons oude gezellige ventje weer terug.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

hoi ...

Lili slaapt van 0900 - 1130
                                        1330 - 1600
                                          1830 - 0730

oke ze slaapt echt heel veel maar als ik ook maar een kwartier van dit schema afwijk dan is ze al helemaal wild zeg maar...Ze heeft vanaf de geboorte een heel strak ritme en dit is best fijn maar ook HEEl vaak helemaal niet!!
Gisteren een babyborrel van 1400 tot 1700 gehad dus lili smiddags maar half uurtje geslapen met gevolg helemaal wild en druk en overstuur...
iemand tips???
Op cb zeggen ze dat ik me nu nog aan haar moet aanpassen en me niet druk moet maken ze groeit hier wel overheen...ben benieuwd!

Sophie slaapt meestal maar 1x, ongeveer 2,5 uur (van 12.30 uur tot 15.00 uur). Maar op woensdag vaak 2 x, want dan is ze moe van 2 dagen kdv (op maandag en dinsdag). Dan slaapt ze 's ochtends van ongeveer 09.00 tot 11.00 uur en dan 's middags nog een keer 1,5 uur.

Ik laat haar tot nu toe gewoon liggen, maar als ze echt doorslaapt 's middags (dus langer dan 3 uur) dan haal ik haar eruit (wat ze prima vind), anders wil ze 's avonds niet slapen.

's ochtends is ze rond half 8 wakker en 's avonds ligt ze er om half 8 in.

groetjes
Susan mv gijs en sophie

Terug
Bovenaan