Hoe lang duren de middagdutjes...

Tijs slaapt 1x per dag, hij gaat er om 12.00 u in en slaapt dan tot tussen de 14.00 en 15.00 u. Ligt eraan hoe laat hij 's ochtends wakker is. 's avonds gaat hij om 19.30 u naar bed en slaapt dan tot tussen 7.00 en 8.00 u.

Groetjes,
mv Tijs

Het varieert nogal hier, meestal 2x, en dan 1 en 1,5 uur
soms zijn het ook slaaptjes van maar 3 kwartier ofzo
hij overschrijdt de 2 uur nauwelijks meer

Groetjes Jenneke

elise slaapt nog 2 keer op een dag en dat is 's morgens van half elf tot een uur of twaalf en van half 3 tot half 5 soms zelfs 5 uur

Julian ligt er rond half 1 in smiddags. Beetje afhankelijk van hoe druk het is geweest slaapt hij tot een uur of 3, laatst zelfs 4 uur.
Om half 8 savonds ligt hij er weer in en sinds de duiven bij zijn kamerraam weg zijn (die maakten hem altijd vroeg wakker) slaapt hij tot een uur of 7!

Ellen mv Julian

Nynke slaapt ook nog 2 x per dag. van 11.00 tot 12.30 en van 15.30 tot 17.00 uur. Ze ligt dan tussen 19.30 en 20.00 uur er weer in en als wij vrij zijn slaapt ze soms wel tot 8.45 uur! Gemiddeld is ze echter rond een uur of 8 wakker.
Dus ook een redelijke langslaper!

Had afgelopen zondag geprobeerd haar 1 keer te laten slapen (omdat ze pas na 9 uur wakker was), maar dat was nog niet zo'n succes, dus voortaan maar weer 2x.

Groetjes,
Patty mv Nynke

Mark is nooit echt een grote slaper geweest... Hij doet nu nog maar 1 slaapje per dag (smiddags), van 2 uur ongeveer, het is ook wel eens wat langer maar ook wel korter.   En dan.   'S avonds gaat hij meestal om 9 uur naar bed tot ongeveer half 9 's morgens.

Groetjes Liesbeth

Hoi, Van mij mag Thom altijd zo lang slapen als hij wil. Ik leg hem op bed als hij moe wordt en de ene keer slaapt hij drie kwartier de andere keer drie uur, hangt er een beetje vanaf hoe druk het is geweest voor hem. Ik merk wel dat hij steeds minder wil slapen (ook op het KDV), hij wil niets missen denk ik, haha, en we gaan dus langzaam richting één middagslaapje..
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan