Hoe lang duurde het bij jullie?

Ja ik heb al 3 x getest. Ik heb ook een hele opgeblazen buik. Lijk wel alsof ik al zwanger ben. Heel apart. Heb het bloedheet, ben normaal een koukleun. Dus er is iets bezig maar wat................
Heb maar weer 3 testen besteld voor de volgende ronde.

Hoe gaat het bij jullie??

ik heb vandaag mijn nod,   maar tot nu toe nog geen rode duivels, maar durf ook niet echt te hopen, ben bang dat het zo een teleurstelling is.
het is zo gek wat je lichaam met je kan doen, vanmiddag misselijk en al een paar dagen wat raar gevoel, maar vanmiddag ook gevoel van ongi worden, terwijl ik dat normaal nooit heb?

Het blijft voorlopig nog even een raadsel

Hoi , ik heb al twee kindje van 2 en 4 jaar en zijn nu al 1 jaar bezig voor nr 3!!!
heb in november een bbz gehad en moest met spoed onder het mes....

Hadden even geleden wat tegenslag , loop nu bij gyn en die heeft goede hoop!!
Als ik weer ongie word, nod over 5 dagen, dan krijg ik een hsg onderzoek om te kijken of die operatie mijn eileider heeft aangetast...
We hopen dat het niet zo ver komt natuurlijk, heb vandaag af en toe ligt ongie gevoel, onverklaarbaar, ben altijd exact op tijd!!!

We wachten gewoon maar af , al duurt dat altijd zoooooo lang.

Knuffel Daan

Ik had dat in het begin ook. Bleek bij mij ontpillen te zijn. Maar mijn buurvrouw zei dat dat ook bandenpijn kan zijn wat je voelt. Omdat je baarmoeder groter wordt. Maar wil je niet te  blij maken want anders kan het zo tegen vallen. Maar zal voor je duimen.
Je hebt het nog niet getest?

Ja erg he, maar ja. Geduld is een schone zaak. Kan niet geloven dat ik dat zeg maar goed! haha

Nee , dat heeft toch geen zin , als ik al overtijd raak dan test ik pas woensdag ... heb al zo vaak getest vorige maanden , steeds negatief en altijd erna gelijk die duivels , daat trap ik niet meer in....
Ik wacht gewoon af , hoe moeilijk ook...
Hij ligt er wel hoor de cb test.... maar alleen voor een positief resultaat!
Daan

Nou spannend hoor. Bij mij was het de eerste keer. Is ook al anders denk ik!
Mijn vriend vond het maar niks! haha

Terug
Bovenaan