hoe lang duurde het voor dat je zwanger was na het verwijderen van een spiraal

A

Anoniem

Guest
hoi
ik ben   saad ik ben 20 en mijn vriend is 26
ik zou graag weten hoe jullie er varing is met het zwanger
worden na het verwijderen van een spiraal
ik heb hem namelijk vandaag laten verwijderen omdat we heel graag nog een 2de
willen al vast bedankt

Hoi Saad,
Ik ben Amber27, inmiddels word ik 30, dus dit klopt niet meer, maar goed. Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten verwijderen. Dus kan je eigenlijk nog geen antwoord geven. Mijn huisarts raadde wel aan om even de 1e cyclus af te wachten. Maar hoelang dat duurt nadat dat ding er uit is...... geen idee!
Nou suc-6....
Groeten Amber

Hallo,

Ik heb mijn spiraaltje afgelopen augustus laten verwijderen en nu heb ik nog steeds geen kleintje in mijn buik. Ik heb heel vriendinnen die gelijk   aan tellen maar die zijn gestopt met de pil. Ik wil je niet ontmoedigen omdat ik niet jij bent. Hoe snel ben je bij je eerste aangeteld?
Het komt allemaal goed maar afwachten is vervelend en voor je gevoel veel te lang.
Succes en ik hoop dat 2009 voor ons beide een mooi baby jaar mag worden.
Groetjes

Hallo!
Ik hoop dat ik het jullie snel kan vertellen!
Ik heb op 9 januari m'n spiraaltje (Mirena) laten verwijderen en werd 11 jan. ongesteld. Ik was helemaal blij dat m'n cyclus meteen weer op gang kwam. De 1ste cyclus duurde wel wat lang...39 dagen. Mijn 2de cyclus was netjes 28 dagen en op dit moment ben ik 3 dagen overtijd, als ik van die 28 dagen uitga! Ik denk dat ik zaterdag ga testen, dus dan laat ik hier ook wel wat weten.
Groetjes, Edith.

Hoi Dames!
Ik ben dus idd zwanger!!! Bij mij was het dus de 3de ronde nadat het spiraaltje eruit was.
Groetjes, Edith.

Hallo,

Dat is toevallig. Ook ik heb afgelopen dinsdag de mirena spiraal laten verwijderen. Volgens de gynocoloog komt je cyclus vrijd snel na het verwijderen van de spiraal weer opgang. Moch dit niet zo zijn, kan het best zijn dat je toch een eiersprong hebt/krijgt, want je bent gelijk weer "vruchtbaar".
De donderdag voelde ik wat krampjes in mijn buik, en vrij snel daarna werd ik dus weer ongesteld. Niet echt heftig hoor.. integendeel.. het was meer hele kleine beetjes en heeft tot zaterdag geduurd. Ben benieuwd. Ik ga over anderhalf week gewoon een ovulatietest doen denk ik.. Ik zie het wel.
Succes!
Groetjes!

hoi, ging snel, in januari het spieraaltje eruit, in novenber een gezonde dochter eruit!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sanne en ik heb sinds drie jaren een relatie met een hele lieve jongen. Ik ben 28 jaar en heb al twee zoontjes uit een vorige relatie. Ik ben door mijn ex bedonderd toen ik zwanger was van de jongste.

Maar goed, ik ben nu erg gelukkig met mijn nieuwe vriend en wij willen samen heel erg graag een kindje.
Ook ik heb de spiraal laten verwijderen vorig jaar, juli 2007. Tot op heden ben ik nog niet zwanger of geweest.

De een is zo zwanger na het verwijderen van een spiraal en bij een ander duurt het langer. Je hebt ook nog de koperspiraal zonder hormonen. Ik had de Mirena en dar zaten wel hormonen in en dat kan ook meetellen natuurlijk.

Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten van de Kruidvat. Iemand hiermee ervaring?

Liefs Sanne

Terug
Bovenaan