hoe lang duurde het voor je zwanger was?

Hoi!

Bij ons was het ook net als bij Martine.
Ik stopte eind juli met de pil en we wachtten het gewoon af. In september kocht ik een zwangerschapstest bij de Kruidvat en ik was zwanger!

Groetjes,
Shivana

hoi,ik durf het bijna niet te zeggen maar bij ons was het heel snel raak!
ben na het stoppen niet eens meer ongesteld geweest..heel snel dus en ook erg blij mee want ik weet dondersgoed uit mijn omgeving hoe t anders kan gaan..groetjes

hoi,

bij ons was het na een half jaar raak.
Maar voor Sarah heb ik wel een miskraam gehad.

groetjes
Tamar

Bij ons was het de vierde maand raak, en dat was nog vrij snel vond ik!

We gaan zien hoe snel we de tweede keer zwanger gaan worden.....nog even een jaartje wachten voordat we er weer voor gaan!

Groetjes
Angel

Hoi hoi,

bij Dylano duurde het 5mnd voor we zwanger waren, en zijn broertje 4mnd. We mogen niet klagen dus ;-)

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e 31w 5d

Bij de eerste zwangerschap ben ik na de huwelijksreis gestopt (eind
juni 2006) en ik was half augustus zwanger. Dus 1 menstruatie en daarna
zwanger.

In 2007 was ik half november zwanger (per ongeluk) en dat is in
december mis gegaan. In januari was ik weer zwanger en dat ging ook al
heel snel mis....

Toen ben ik weer aan de pil gegaan omdat ik er genoeg van had en in
april weer gestopt en nu dus al weer 16 weken zwanger, dus weer heel
erg snel.

Dus wij zijn wat dat betreft ook geluksvogels. Het zou zo fijn zijn als het bij iedereen zo makkelijk zou gaan.

groetjes Mariska

hoi meiden,

Sommige van jullie zullen het misschien al weten, maar bij ons heeft het echt ontzettend lang geduurd. Ligt ook wel een beetje aan ons.

Wij zijn ongeveer 8 jaar gestopt met de pil en daarna pas naar de huisarts gegaan. Na allerlei onderzoeken etc. is er in het ziekenhuis ontdekt dat ik nooit op een normale manier zwanger zal kunnen worden. Nadat dit geconstateerd was zijn we met de eerste IVF poging zwanger geworden. Ligt dus voornamelijk aan ons dat het zo lang heeft geduurd.

Groetjes
Inge

Ik was na 2 en halve maand zwanger.

Erg snel dus, ook super fijn!!!

Alleen ik had een vriendin, waar bij het niet lukte en dan voelde ik me toch schuldig.Ik wel zij niet.was ik bij haar met een dikke buik en zij had dat niet.

Gelukkig is ze sinds kort toch zwanger.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan