Hoe lang duurde het voordat je zwanger was?

Bij mij ging het sneller dan verwacht, 3 maanden. had verwacht dat het veel langer zou duren omdat ik een flinke tijd aan de pil was. Bovendien hoorde ik van veel meiden om mij heen dat het bij hen een flinke poos heeft geduurd, ben benieuwd, hoe lang het bij jullie heeft geduurd.
Voel me overigens wel verwend dat het zo snel ging!
groetjes

Hoi,

Bij mij was het ook sneller dan verwacht. De tweede maand raak. En dat terwijl ik ook een jaar of 9 aan de pil ben geweest (op medische redenen). De dokter zei nog toen ik met de pil begon, zwanger worden kan een probleem worden.

Ik voel me inderdaad ook verwend, vooral als je bij mensen ziet dat het een jaar ofzo heeft geduurd. Dan denk ik zelf van wat een mazzel hadden wij.

Liefs
Yvonne

Hoi,

Bij mij was het ook sneller dan verwacht. De tweede maand raak. En dat terwijl ik ook een jaar of 9 aan de pil ben geweest (op medische redenen). De dokter zei nog toen ik met de pil begon, zwanger worden kan een probleem worden.

Ik voel me inderdaad ook verwend, vooral als je bij mensen ziet dat het een jaar ofzo heeft geduurd. Dan denk ik zelf van wat een mazzel hadden wij.

Liefs
Yvonne

Hoi,

Ik voel me inderdaad ook verwend omdat het met 2 maanden lukte. Als ik dat van anderen hoor dat het lang duurde, besef ik me des te meer wat een wonder het is.

En ik ben ook 9 jaar aan de pil geweest, en toen ik begon zei de dokter tegen mij: "Als je zwanger wilt worden kan je een probleem krijgen ivm cycluslengte enz."

Liefs
Yvonne

Terug
Bovenaan