Hoe lang duurde het voordat je zwanger was?

Hoi,

Ik had 5 jaar een mirena spriaal en na het verwijderen ben ik een keer ongesteld geworden. In deze 5 jaar nooit cyclus gehad. Op 25 november verwijderd en 4 januari enige mensturatie.

Ben nu 15 weken en 4 dagen

Hoi,

Ik had 5 jaar een mirena spriaal en na het verwijderen ben ik een keer ongesteld geworden. In deze 5 jaar nooit cyclus gehad. Op 25 november verwijderd en 4 januari enige mensturatie.

Ben nu 15 weken en 4 dagen

hoi

ik ben ook in ronde 2 zwanger geworden, had 2 jaar lan mirena . Ik dacht dat het ook wat langer zou duuren. Eerste 2 zwangerschapen was ik naar half jaar zwanger. Ik ben nu bijna 12 w.

groetjes

de eerste keer 3 maanden,toen een miskraam gehad,daarna 9maanden getobt met mijn menstruatie en contact bloedingen,toen dat allemaal weer normaal was,was ik binen een maand weer in verwachting..gek he ?

hey hey

bij mij heeft het 1 maandje geduurd nadat ik groen licht had gekregen van de gynaecoloog...in december mochten we weer proberen, in januari was ik zwanger!
zo snel had niemand verwacht!!

ik ben vandaag precies 15 weken zwanger

groetjes...

Hallo,
Wat een positieve verhalen allemaal! Gelukkig maar natuurlijk! :)
Ik heb precies 10 jaar aan de pil gezeten. 9 maand van de pil af en toen was 't raak. Ik zat niet zo lekker in m'n vel (gezondheid, tegen 't overspannen aan) dus dat speelt ook wel mee. Toen ik zoiets had van 't duurt nog wel een half jaar, toen was 't raak.. :D Nu 14,5 week zwanger..

Liefs

Hallo,
Wat een positieve verhalen allemaal! Gelukkig maar natuurlijk! :)
Ik heb precies 10 jaar aan de pil gezeten. 9 maand van de pil af en toen was 't raak. Ik zat niet zo lekker in m'n vel (gezondheid, tegen 't overspannen aan) dus dat speelt ook wel mee. Toen ik zoiets had van 't duurt nog wel een half jaar, toen was 't raak.. :D Nu 14,5 week zwanger..

Liefs

Terug
Bovenaan