hoe lang duurt het gemiddeld na stoppen van de pil?

hoi meiden,
wat een fijne reacties allemaal zeg,ik hoop dat ik snel zwanger ben zeg ben nu 2maanden gestopt met de pil dus...nu maar flink oefenen dan
raar dat het zoveel per persoon verschilt.ik heb wel veel verschillende pillen gehad zal dat niet uit maken???
groetjes mirella

Hoi Mirella! Ik hoorde dat laatst ook ca maand per jaar en dacht toen 'shitttt!' aangezien ik ruim 15 jaar aan de pil ben geweest. Ik ben januari gestopt en braaf al 2 keer ongi geweest (1e x na 30 dagen en nu na 28 dagen dus best netjes vond ik). Dus ik hoop dat alles weer lekker op gang komt en zijn werk gaat doen snel. Mijn collega was ook na 2 maanden al zwanger dus ik neem het niet zo nauw met dat 'ontpillen' alleen kan ik me heel goed voorstellen dat het gewoon erg verschilt per persoon. En misschien ook wel per pil? Ik had de diane trouwens. Nou succes ook (ik zit in ronde 3, 1e k, 26 jr).

groetjes!

quote: LauraArnhem reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2007 19:47:47'));

Hoi Mirella! Ik hoorde dat laatst ook ca maand per jaar en dacht toen 'shitttt!' aangezien ik ruim 15 jaar aan de pil ben geweest. Ik ben januari gestopt en braaf al 2 keer ongi geweest (1e x na 30 dagen en nu na 28 dagen dus best netjes vond ik). Dus ik hoop dat alles weer lekker op gang komt en zijn werk gaat doen snel. Mijn collega was ook na 2 maanden al zwanger dus ik neem het niet zo nauw met dat 'ontpillen' alleen kan ik me heel goed voorstellen dat het gewoon erg verschilt per persoon. En misschien ook wel per pil? Ik had de diane trouwens. Nou succes ook (ik zit in ronde 3, 1e k, 26 jr).

groetjes!

15 jaar? bedoel natuurlijk 10 jaar aan de pil, zou ook wat zijn al vanaf mijn 11e haha!

hoi laura,
ik heb 1ronde achter de rug en heb met pasen dus me nod.
dus erg spannend.
ik  heb wel 6verschillende pillen gehad dus ik weet ook niet of het verder uit maakt maar de laatste was yasmin.
groetjes mirella

hallo,
ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, Maar uitzonderingen bevestigen de regel.
Het kan ook gebeuren na 1x vergeten. Is mij namelijk overkomen en ik ben echt niet meer de jongste (38).

hoi rikaja,
ja dat is ook raar dan eigenlijk he,dan lijk het net of de pil niet gewerkt heb of zo.
we wachten maar af,maar is al weer makkelijk gezegd,dat wachten duurt een eeuwigheid en als je dan toch ongesteld wordt is het een grote teleurstelling.
dan denk je weer 4weken wachten
groetjes mirella

Hoi Mirella,

Ik ben 13 jaar aan de pil geweest maar was anderhalve maand na het stoppen ermee al zwanger. Heb zelfs gehoord dat de pil in principe na het stoppen meteen uit je lijf is. Je hoeft dus echt niet te wachten met zwanger worden ofzo hoor.

Suc-6, Billie

hoi billie,
bedankt voor je reactie,dat is wel snel 6weken
ik heb met pasen mijn nod,maar had gisteren al wat bloedverlies vuurrood en nu niet meer.heb wel wat steken in mijn buik maar voor de rest nergens geen last van.
groetjes mirella

Terug
Bovenaan