Hoe lang/hevig last van innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Heb vorige week maandag mijn eisprong gehad, mijn NOD op maandag 22jan.  Vanochtend bij het afvegen een beetje bloed. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Zo ja, hoe lang kan dit duren/hoe hevig kan dit zijn?

Hallo ,

Dat kan wel, Bij mij duurde dat 1,5 dag en was heel erg weinig.
En het was meer van dat oude bruinige rotzooi.
Had toen ook zere borsten enz.

Hey,

Het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn, maar het kan ook zijn dat je ongi eraan komt.
Mijn innestelingsbl. duurde één dag en was echt maar een heel klein beetje bruin bloed.
Ook heb ik vaak een week van te voren last van bruine afscheiding als ik ongi ga worden, dus het kan nog alle kanten op gaan.
Afwachten dus......veel succes en hopen op goed nieuws

Groeten van Miena.

Hoi Dion

Nou ik zit in hetzelfde schuitje nu!!!
Ook ei vorige week gehad, nu een week later vanmorgen opeens veel bloed bij het afvegen. terwijl het nog niet mijn nod is!! (17 jan). Nu is het al bijna niks meer, had hele dag een tampon in waarop weinig zat.

Ik denk wel dat het een innesteling bij jou en ook   bij mij kan zijn. Mijn ongi begint altijd met bruine afscheiding en nu direct roze/rood erg helder.
Van mijn dochter had ik dit ook en toen bleef ik tot de 4e mnd bloed verliezen op het moment dat ik eigenlijk weer ongi zou moeten zijn (ik vreesde dus elke keer voor een mk)
Ik heb ook gevoelige borsten en heb dat normaal niet.........

ik ga voor ons duimen!!!

Puckylief

was ik gister nog zo positief...nu verdrietig. Ik denk nml dat het bij mij niet zo heeft mogen zijn.
Vanmorgen op het toilet verloor ik echt ontzettend veel bloed met 2 grote stolsels erin.

WIE heeft dit ook meegemaakt??? en is toch zwanger gebleken?????

Heb jij al verder nieuws dion?

groetjes Puckylief

ik zou mijn nod ongeveer de 28e hebben maar nu heb ik zaterdag en zondag wat bloed verloren en vandaag een heel klein beetje vanmorgen
ik dacht dat ik ongesteld was maar het is nu dus helemaal over
maar ik heb ook geen idee

Bij mij is het sinds gisteren ongeveer 2x per dag maar een heel klein beetje roze.
Heb wel sinds vanmiddag beetje vreemd gevoel in mijn buik.  Soort kleine prokjes, weet nie thoe ik het anders moet omschrijven. Het doet geen pijn, maar het is gewoon een vreemd gevoel.
Hoop idd maar dat het een innesteling is. Heb eind november een vroege mk gehad (6weken). Achteraf bekeken heb ik toen ook pas dikke en zere borsten gekregen toen het al verkeerd gelopen was. Ik kan er nu dus echt niets van zeggen.
Net na de kerst ben ik voor de 1e keer weer echt ongesteld geworden. Sindsdien nu dus weer een "normale" cyclus, op dit na dan. Vandaar ook mijn vraag.

Nou dames,  we wachten het maar gewoon af. Patries en Puckylief ook jullie veel suc6! En natuurlijk iedereen die zwanger wil worden. Eens moet het dan toch voor ons allemaal een keer goed gaan :)

ik heb ook zo'n raar verhaal.
gisteren enorme rugpijn en savonds roze sfscheiding, vandaag echt bruin en ik moet maandag pas ongi worden!

wat is dit???????
moet ik de hoop opgeven en is het ook deze maand weer mis gegaan?
verdrietig en onzeker!

Terug
Bovenaan