Hoe lang/hevig last van innestelingsbloeding?

Tja, na 2 dagen licht roze gevolgd door  2 dagen beetje bruin bij het afvegen, zijn dan toch de RD weer gekomen. Bijna een week te vroeg!
Helaas, we gaan dus weer door naar de volgende ronde......

Puckielief, hoe is het met jou gegaan afgelopen week?

Hee Dion!

We hebben hetzelfde verhaal: bij mij is het ook doorgezet, veeeel te vroeg. 4 of 5 dagen na mijn ei al ongi. Ben nu nog steeds ongi al dag 9 (normaal ben ik 12 dgn ongi)
Ik voelde me de eerste dagen erg teleurgesteld en toch nog onzeker, want wie weet zou het een afdrijving zijn van een tweeling?????? Maar woe toch een test gedaan en negatief. Nu ben ik weer voor goede hoop voor volgende maand. mijn NOD is 9 febr.

Wat jammer dat de RD ook bij jou zijn doorgebroken. Je krijgt toch hoop he als je ineens andere verschijnselen krijgt en ook zo vroeg.....
Ik blijf je volgen, wanneer is jouw nod??

En andere meiden::: hoe is het jullie vergaan??

gr Puckylief

heey jammer maar idd op naar de volgende ronde
ik ben niet meer ongesteld geworden was na die 2,5 dag gestopt
weet nou niet of ik dit nou als ongesteldheid moet rekenen maar ja ik voel me ook niet zwanger eigenlijk
nou ja nog maar even afwachten dan

xxx

Hoi Patries,
Dat had ik ook 2,5 dag ongi, terwijl ik normaal 4 of 5 dagen ongi ben. Het was ook anders dan normaal. We zijn gewoon weer gaan klussen voor deze ronde en geen testen gedaan, ik heb nu al wel een week een raar gevoel in m'n buik. Mijn nod is 4 feb en die wachten we gewoon af.
Liefs Lientje

Hallo!

Ik lees altijd veel over innestelingsbloeding. Maar dat hoef je niet altijd te hebben hoor. Ik heb er ook nooit last van gehad en was toch heel erg zwanger!

Hoi,
Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met de zelfde onzekerheid. Ook ik had een week na mijn eisprong wat bloed, eerst klein beetje nu iets meer. Maar bij de eerste dacht ik ook zeker te weten dat ik een week te vroeg ongesteld was geweest, en kwam er na 8 weken achter dat het een innestelingsbloeding was... en inmiddels heb ik een zoon van 2,5 jaar!
Dat afwachten vind ik maar niks. Ik wil het dan ook meteen zeker weten. Maar er zit niets anders op dan te wachten...

Heb sinds gisteren flink de griep en zit nu met een penicilinekuur. Heb een test gedaan om zeker te weten dat ik echt ongesteld was vorige week (ivm schadelijkheid penicilline voor de eventueel aanwezige vrucht), en test gaf idd negatief.  Vandaag met penicilline begonnen en ben  daar gelukkig een aantal dagen voor mijn volgende ei-sprong vanaf en mag volgens de HA dan gewoon proberen zwanger te worden. Mijn volgende NOD is dan 15 feb. We wachten het af....

groetjes,
Dion

Hey hey allemaal, 
Sorry voor het storen... 
Ik ben eventjes einde raad en wist niet waar naartoe dus misschien kunnen jullie me wel even helpen? 
Ik moest normaal 5 dagen geleden mijn menstruatie krijgen, ik heb de eerste 2 dagen niks gehad, tot 3 dagen geleden telkens een druppeltje bruin bloed.
Vandaag heb ik dan licht rood bloed gehad 1 keer maar en niet zo veel hierna is het weer gebleven met een klein druppeltje bruin bloed. 
Ik heb ook vaak overgegeven en moet veel braken, heb steken en mijn buik doet raar, hij is nogal hard... mijn borsten doen ook pijn en draai vaak weg. Ik weet niet of dit denkbeeldig is maar volgens mij ben ik ook ietsje dikker geworden.  Heb pijn in mijn onderrug en 's nachts slaap ik onrustig en lig op andere posities als normaal. 
Ik weet hoe ik me voel als mijn menstruatie begint en ik voel het ook op voorhand aankomen deze keer is het heel anders, ik heb ook wel steken en mijn in mijn buik en het rammelt meer als normaal, maar het is anders dan ik normaal gewend ben...
Vind het wel raar, ben totaal niet zeker! Ik zit vast!

Alvast bedankt! Groetjes!!!

Terug
Bovenaan