Hoe lang is jullie man vrij?

Nou zo te lezen hebben we het best luxe met onze mannen :) Mijn vriend kan ook meteen drie of vier weken vrij inplannen. Heeft een heleboel vakantiedagen opgespaard en ben daar echt super blij mee. Vind het een fijn idee om die eerste periode met zijn tweeen te kunnen doen.
Ik verwacht dat hij ook veel gaat doen want dat doet hij nu al. Ik voel me echt zo'n bankprinsesje. Het enige wat ik hoef te doen is de was in de machine te stoppen en dat is het. Afwassen, koken, boodschappen en opruimen doet hij gewoon :) Altijd super super blij met hem!
Liefs nelie

@ sweetchicca, bij ons ging het zorgverlof ook niet van harte helaas. Maar toen we de bond erachteraan hadden gezet was er ineens veel mogelijk. Alleen dan weer wel met de nodige verklaringen van vk en gyn. Ben heel blij dat het gelukt is, want zie het toch niet zo zitten om meteen na de ks weer present te zijn op school en de peuter ;-)

Mijn vriend heeft 2 weken vrij vanaf het moment dat de kleine is geboren. Dus dat is wel fijn. Hij rent zich nu al rot en dan is de baby er nog niet eens. Ik ben in ieder geval erg blij met hem. Hoor zo hier en daar iets over zorgverlof, ga ik ook maar eens naar vragen, wie weet is dat een mogelijkheid voor hem, scheelt toch weer in vakantiedagen.

mijn man is er uiteraard wel met bevallen ;-) maar is er niet als kraamhulp er is vind dat niet nodig is zo dubbel. na die tijd neemtie altijd wel vrij maar is ook eigen baas, dus heeft het altijd druk. en mijn moeder komt ook altijd een aantal dagen helpen. ik heb altijd zoiets van als ik eenmaal van bed ben en heb erna nog 1 week iemand om me heen vind ik het wel goed zo.

Terug
Bovenaan