hoe lang mag hij s nachts zonder voeding??

Ik ook! Ze krijgt 7 of 8 of soms 9 borstvoedingen. Eentje minder zal dan niet erg zijn neem ik aan en een nachtje zelf doorslapen kan ik heeeeeeeeeeeeeel goed gebruiken.

Ja, klokslag 4 uur was ze wakker voor een voeding. Niks doorslapen. Maar goed ook, want mijn had me voor de voeding van 22 uur laten slapen en een flesje gegeven. Uuuhhmmmm, ik denk dat ik vandaag het bed maar verschoon, zoveel melk heb ik lopen lekken in mijn slaap. Doen we dus niet weer... Op zulke momenten is flesvoeding wel handiger hoor!

Oh, wat jammer! Tja, ze zeggen ook dat de nachtvoeding de bv juist enorm stimuleert, toch?
Hier ging het wel goed! Om 18.00 uur een grote fles, om 20.00 uur naar bed en toen werd ze om 4.00 uur pas weer wakker en volgens mij vooral vanwege een vieze broek. Toen een fles gegeven en toen om 7.00 uur weer wakker gemaakt om nog een beetje in het schema te blijven. Fijn, fijn, fijn!

Ik denk dat ik te vroeg gejuigd heb, want het ging drie nachten goed, en nu is Thijs weer 2 nachten om 2 uur s nachts wakker en wil hij een fles, helaas!

Hij krijgt er 6, eerst verdeeld over dag en nacht, nu verdeeld over de dag, dus ik dacht dat hij daar s nachts mooi op kon teren. Maar nu wil hij ook om 2 uur weer en dat wordt dus zijn 7e fles. Dat is nou ook weer niet de bedoeling, want nu krijgt hij te veel.

Gisteren viel hij om 19.15 in diepe slaap, we hebben hem om 21.30 toch wakker gemaakt voor zijn laatste fles, maar hij was niet wakker te krijgen en dronk  zijn fles  ook maar half op. Dat werkt dus idd niet want om 2 uur was hij uitgeslapen.

Vanavond proberen we hem wakker te houden tot 21.00 uur, zodat hij lekker moe is en de nacht kan gaan slapen, maar of dat werkt... en dat is toch eigenlijk ook weer niet de bedoeling lijkt mij.

Terug
Bovenaan