hoe lang maximaal doorslapen

hoi,
ik ben maandag op het cbr geweest en ze vroeg naar de voeding van onze zoon.
ik zei 4 per dag van 200cc dus hij slaapt lekker 12uur achter elkaar door snachts.
lekker zei ze dan kom je zelf ook lekker aan je nacht rust en tijd voor elkaar..
dus ik denk dat hij best 12uur mag door slapen
mijn zoontje is za. 3 maanden..
groetjes

Guusje is net 3 maanden en krijgt 5 flessen per dag en slaapt van 21.30 tot 8.30 de volgende ochtend.
Ik heb het op het CB gevraagd en zolang ze niet afvallen qua gewicht mogen ze 's nachts na de laatste voeding  gewoon doorslapen tot de volgende ochtend. Ze hoeven dan (als ze er niet wakker van worden) geen schone luier of fles tussendoor.

Wij waren met 4 weken bij het cb en daar vertelden ze ons dat Vera max 8-9 uur mocht slapen zonder voeding. Dit gebeurt overigens steeds vaker (ze is nu bijna 7 weken) dus ik ben helemaal blij want ik kan ook lekker slapen (het was eerst vaak 6 uur achter elkaar, dus dat was ook niet slecht hoor :))

Hoi Hoi

Ik maakte mijn zoontje wakker om 22.30 uur om een fles te geven. Dit heb ik gedaan tot hij 4 maanden was. Daarna sliep hij van 19.00 uur tot 06.00 uur. Nu heb ik van zijn laatse fles een papfles gemaakt en slaapt hij van 19.00 uur tot 07.00 uur.
Hij is inmiddels alweer 7,5 maand. Hij slaapt goed en best veel, ook op de dag.
Hij wordt rond 07.00 uur wakker en krijgt dan een fles. Dan leg ik hem weer terug en slaapt hij tot ongeveer 8.30 uur. Dan gaat hij om 11.00 uur weer naar bed tot 13.00 uur.
Dan slaapt hij van 15.00 uur tot 16.00 uur. (heeft hij echt nodig) Om 19.00 uur gaat hij dan weer naar bed. (een echte slaapkop, net zijn moeder)

Groetjes,

Manon

Terug
Bovenaan