Hoe lang na de pil zwanger!

Hoi,

Bij de eerste 2 kids was ik in de eerste maand zwanger. Voor de eerste heb ik 8 jr de pil geslikt. Nu zijn we bezig voor de 3de, we dachten nu ook snel zwanger te zijn, maar we zitten al in ronde 5!!
Ik heb geen idee waar het mee te maken heeft.

Hallo,

Ik ben nu zwanger van mijn eerste. Ik heb daarvoor 10 jaar de pil geslikt en het heeft na het stoppen met de pil 8 maanden geduurd voordat ik zwanger was.
Mijn cyclus was ook erg onregelmatig in het begin.
Maar het verschilt inderdaad van persoon tot persoon. Ik hoop dat het snel wil lukken bij je.
Succes!!
Groetjes Aapje (26w2d)

Hoi hoi,

Ik ben vanaf augustus gestopt met de pil, na 10 jaar de pil te hebben geslikt. Ik heb trouwens ook de Diane geslikt.
Ga er vooralsnog even vanuit dat het inderdaad niet uitmaakt wat voor pil je hebt geslikt.

Mijn cyclus was redelijk regelmatig, alleen de laatste maand duurde ie wat korter. Dus nu weet ik het eigenlijk niet.

Gewoon veel klussen, denk ik

Na 14 jaar pil gebruik had ik meteen weer een regelmatig cyclus.
Maar ik ben na ruim 2,5 jaar met behulp van IUI zwanger geworden.
Het hangt van meer factoren af of je snel zwanger wordt dan alleen pil gebruik.

Hey Hoopvol.

Ik had voordat ik zwanger werd van ons eerste kindje ongeveer 9 jaar de pil geslikt en werd binnen een paar maanden zwanger. Daarna weer gestart met de pil en heb deze nu ongeveer 2,5 jaar geslikt. En nu in ronde 3 zwanger. Het heeft inderdaad met veel factoren te maken of je zwanger wordt of niet. En de één zweert bij eerst 'ontpillen' en de ander gaat er gelijk voor (zoals wij). Wij dachten namelijk: je weet nooit hoe lang het duurt voordat het lukt, laten we dan ook maar gelijk voor het echie gaan. Ook omdat we nadat we het besluit genomen hadden dat we graag een 2e kindje wilden ook écht liefst z.s.m. zwanger wilden raken. Hoe bedoel je ongeduldig ...

Liefs Suus

Terug
Bovenaan