hoe lang over flesje

pas wel op met de 1-2-3,hij is erg groot!!!er zit een spleet in ipv een gaatje.ik gebruik hem alleen voor de pap.laatst wou mijn man hem thee geven en vergat even dat het een 123 speen was en hij verslikte zich flink.
boas doet 10 minuutjes over de fles.eerst had ik speen 3 van avent.daar deed hij een half uur over een fles met johannesbroodpitmeel.toen ben ik de 1-2-3 gaan gebruiken.eerst was hij na 5 minuten leeg.nu hij eraan gewend is drinkt hij iets rustiger en doet hij er dus 10 minuten over.
als ze na de fles tevreden zijn is t toch goed.te lang is ook sneu.neem zelf maar eens halve slokjes als je dorst hebt.

hallo,

Madeleine doet ook lang over de fles, meestal zo'n half uur tot 40 minuten. Wij gebruiken nu 2 spenen. Wanneer ze heel moe wordt met die laatste 50 cc dan doe ik speen M erin. Ik probeer wel dat ze het met een half uurtje op heeft. Alleen de M speen gebruiken werkt niet, want dan heeft ze het met 10 minuten op en dat is voor haar te snel. Dit i.v.m. darmkrampjes.

Het is net wat je zelf ook het prettigste vindt en wanneer je kindje er geen last van heeft dat het met 10 minuten op is, is het nog niet zo heel erg. Zelf vind ik het wat gezelliger dat het wat langer duurt, want mijn meisje is niet zo'n knuffelkindje. Nu ligt ze lekker minimaal een half uur op schoot.  

Succes,
groetjes  Sandra

Hoi Hoi,
Jason is nu bijna 17 weken en hij krijgt 4 flesjes per dag a 210 water en 7 schepjes en hij doet er ongeveer een kwartier over...

Inderdaad is 15 tot 20 minuten ideaal, korter is niet goed, en langer dan een half uur is ook niet goed maar of het echt heel erg kwaad kan?! geen flauw idee...

Liefs,
Esther

Christian doet 15-20 minuten over een fles van 200 cc, dit met een 123-speen van Dodie vanaf 0 maanden, standje 3. Er is ook een speen vanaf 4 maanden, maar daarmee heeft hij de fles binnen 3-4 minuten leeg! Dus die gebruiken we maar niet...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (19 weken)

Mijne is 13 weken oud en verslikt zich toch echt als hij uit de 123 speen drinkt. Met de speen 2 drinkt hij 180 cc weg in 5 minuten. Dus hij zit nog steeds op de allerkleinste speen en drinkt dan 15 minuten over zijn fles. Als hij erg moe is draai ik halverwege de 2 speen erop. (Meestal voor zijn 23:00 uur fles)

Terug
Bovenaan