Hoe lang pijn voor een eisprong

Haha, ja dat isook zo!
Maar  ik vind het klussen nog steeds fijn, dus ....!! Het voelt nog niet verplicht, dus dat scheelt al heel veel.
Nou ik hoop dat je je man nog even strikt vanavond!! Veel klusplezier!

liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nou ik heb mijn man kunnen strikken vanavond. Hij was er wel voor te porren. Nou maar hopen dat we niet te laat zijn. Ach we zien het ook wel over +/- 2 weken of het resultaat heeft geboekt.

Groet Sharine

Klinkt helemaal als een eisprong Sharine! Kan niet meer zeggen, dan klus ze vanavond!
Ik heb toevallig gisteren gelezen dat een zaadcel 61 dagen nodig heeft om volledig te rijpen. Dit proces gaat natuurlijk wel steeds door. Als je elke dag klust, dan is de kans aanwezig dat er weinig zaadcellen in het vocht zitten en dat maakt je kans dan weer kleiner. Om de dag schijnt idd beter te zijn.

Ik las ook iets over de afscheiding tijdens de eisprong. Met eigeel bedoelde je denk ik eiwit of niet? Tijdens de eisprong is het glazig/ doorzichtig....

Dames heel veel succes! Ik duim voor jullie dat het raak is en jullie over 2 weken een positieve test in handen hebben!

Liefs Anoek

Hoi Anoek

Ja gisteren had ik inderdaad glazige afscheiding. Die ochtend hebben we dan ook maar geklust. Maar omdat ik vandaag ook nog last had van pijnlijke onderug hebben we voor de zekerheid ook nog maat geklust.

Groetjes Sharine

Hoi Meiden

Het is weer over die pijn. Het is waarschijnlijk wel mijn eisprong geweest. Heb wel een beetje last van beurs gevoel als ik op mijn buik druk en ik moet regelmatig naar de wc. Ach ja die beurs gevoel die krijg je zeker van veel sex hahaha. Nu word het spannende twee weken.

Groetjes Sharine

Hallo!!

Ik heb gisteravond ook geklust!!!! Ik hoop echt dat het mijn ei is geweest, want ik heb vandaag geen ongi-krampen meer gehad. En wel net als jij(Sharine) een beurs gevoel onderin de buik. Hihi, sexbuik! Nou ja, ik hoop dat het zaad van zondagavond goed genoeg was, want die was langer dan een dag oud. Het worden weer spannende weken voor ons...

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan