Hoe lang slapen 's nachts?

Gisteravond om half 10 een fles van 150ml gegeven en Sylvan melde zich vannacht om 3.15uur weer. Hij heeft gewoon doorgeslapen!!!
Ik weet niet wat me overkomt. Bedankt Reneke voor de tips!

Julia heeft gisteravond om 23 uur haar laatste fles gehad en kwam van morgen pas om 8 uur. wist niet wat me overkwam. heb heerlijk geslapen. alleen kwam renske al om half 7.

Ik ben bij mijn zoon pas met 10 weken begonnen he te laten doorslapen. Ik gaf borstvoeding dus ik kan niet in hoeveelheden flesvoedingen spreken. Maar mijn tips:
- Laatste voeding om 10 uur (dan slapen ze nog niet zo diep)
- Badje voor de laatste voeding (worden ze lekker hongerig en moe van)
- Maak het 's nachts niet te gezellig, bij voorkeur niet tegen ze praten en evt. zelfs niet aankijken (klinkt hard, maar overdag mag het gezellig zijn 's nachts wordt er geslapen)

Die van ons is zeer eigenwijs van alles geprobeerd maar eigenlijk maakt hij het ons makkelijk hij drinkt overdags 4 flessen van 150 en slaapt snachts door.
Voor de rest hij blijft gezond loopt vooruit op schema en dan kan men zeggen wat men wil maar als hij tevreden en gezond is ga ik het niet veranderen omdat hij volgens de regels anders moet.

@ Allie, fijn zeg, dat scheelt al een hoop he!

@ Pieteke, heerlijk he door kunnen slapen, geniet ervan

@ Poeske, nee gewoon doen zoals het goed is voor je manneke hoor. Ik was ff bang dat hij dan te lang zonder voeding zou zitten, maar inderdaad ze kunnen best wel ff. Pepijn is al zo flink haha.

Hier werd hij na fles van 22.00u om 3u wakker, speen gegeven en om 4u weer speen. Om 4.30u werd zijn zus wakker, en tussen ons in gelegd (weg slaaprust) en om 6u kwam hij voor een fles. Dus weer goeie nacht gehad, heerlijk.

Liefs

een badje voor het slapen gaan geldt niet voor iedereen.
we dachten dat bij julia ook te doen, maar die werdt er klaar wakker van. erg vervelend. want wij wouden wel slapen.
nu overdag lekker badderen en is ze overdag lekker wakker, 's avonds voor de fles van +/-half 8 schone luier/ pyjamaatje aan en lekker even masseren met slaapzacht masage olie.
nu slaapt ze 's avonds en 's nachts beter.

succes dames,

Bij ons laat Gijs ook meestal na de voeding van een uur of 9 of 10 zo'n 6 uur ertussen. We hebben nu ook een paar keer geprobeerd om de laatste voeding rond 12en te geven en dan wordt hij meestal rond uur of 5 's morgens wakker. Mijn man geeft hem dan de fles omdat hij toch moet gaan werken. Gijs slaapt na die fles vaak ook weer binnen het uur zodat ik ook nog kan blijven slapen, meestal tot een uur of 8 zodat ik klaar ben wanneer hij weer wil drinken.

O ja,hij zit sinds vorig weekend keurig op 5 flessen per dag. Hij vroeg daarvoor nog altijd om 6 flessen. Hij is de afgelopen weken dan ook flink gegroeid, is nu 5350 gr en 61 cm.

Terug
Bovenaan