Hoe lang test je positief na injectie pregnyl?

Ik dacht namelijk (staat ook in de bijsluiter) maximaal 10 dagen. Nu kreeg ik van het ziekenhuis te horen dat dat 2 weken kan zijn. Iemand ervaring mee? (morgen is het 2 weken geleden dat ie gezet is)

Ik moest ook steeds 2 weken + 1 dag wachten. De pregnyl wekt de eisprong op en dan is het meestal nog 14 dagen.

Maar succes met testen als je dat gaat doen morgen!

Dan wordt het vrijdag opnieuw testen. Had op donderdagavond eisprong. Kan me alleen herinneren dat ik de vorige keer (7 maal een injectie gehad) na een week weer negatief testte, Dus had er nu een beetje hoop op. Al zou het wel heel snel zijn met maar 1 ronde hormonen.

hoi meis,
ik ben vandaag precies 25 weken. het gaat echt heel erg hard, ben nog steeds bezig met mijn studie en stage en werk en tussendoor ook nog een zolderkamer verbouwen. best druk dus, moet echt 's avonds even lekker gaan zitten en de kleine voelen bewegen, anders ontgaat het me bijna dat ik zwanger ben. ik heb gelukkig geen last van kwaaltjes.
maar jij zit dus weer in de molen, hoe is het met jouw kleine moppie, gaat ook al weer hard zeker? ik duim heel hard voor je dat je morgen een vette positieve test heb. ik denk aan je.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan