Ah supertje, ik vroeg je op het 'zwanger worden forum iets en nu lees ik het hier: je bent zwanger en je eerste kindje is een half jaar. Wat heerlijk dat het nu zo snel is gelukt, en later fijn dat het leeftijdsverschil zo klein is.
Wij proberen het zonder hulp, zitten nu in ronde 4 en zijn begonnen toen de eerste een jaar was. En ow wat valt het tegen. Ik heb mijzelf voorgenomen om uit te gaan van een lange tijd wachten. Maar nu ik er mee bezig ben, merk ik nu al hoe moeilijk dat is. Ik ben zo bang dat het weer zo lang gaat duren en ik weet hoe moeilijk ik het er mee had toentertijd... Eigenlijk een soort vicueuze cirkel: angst dat ik het straks moeilijk ga krijgen en daardoor hopen dat het niet te lang duurt, waardoor de spanning alleen maar hoger wordt.
Maar gelukkig heb ik mijn meisje om van te genieten, we genieten elke dag van elke stap en lach en zelfs boze bui. Dat relativeert een hoop.
Ik hoop dat ik je snel achtena mag gaan en tot die tijd: Los laten is het toverwoord bij mij.....
gr.
Wenser