Hoe lang wachten na miskraam

Hee wat rot voor je! Bij mij op 19-12 de mk opgewekt met medicatie en 2jan echo gehad en bleek helemaal schoon. De gyn adviseerde ook te wachten alleen maar vanwege het inschatten van eventuele duur van de zwangerschap. De vk zei mag gelijk. Alle testen waren bij mij ook weer blank en gister een positieve ovutest gehad dus wij zijn er weer voor gegaan!

Hoi dames, ik kwam er achter op 1 oktober dat ik dus zwanger was, en 3 oktober kwam ik erachter dat het een vroege mk is.
en gisterennacht heb ik een test gedaan, die een streep heel heel licht aangeeft, ik moet over 3 dagen ongesteld worden dus ben heel erg in de spanning.

Hoi Dee,

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad, sterkte! Ik ben afgelopen juli en augustus twee keer zwanger geworden (beide keren helaas een miskraam). Ik had dus geen menstruatie tussen beiden zwangerschappen. Dat ik weer een miskraam heb gehad is gewoon puur pech. De verloskundige heeft mij aangegeven dat je geen menstruatie hoeft af te wachten! Ze gaf aan dat je zelfs na een miskraam wat vruchtbaarder kan zijn omdat je lichaam zich al aan het voorbereiden was op een zwangerschap.
Ik heb pcos en hele lange cyclussen en had snel na de eerste miskraam alweer een positieve ovulatietest! Dus je kan zeker gelijk weer zwanger worden! :)

Terug
Bovenaan