Hallo,
Al bijna 5 maanden is Isis aan de borst. Het gaat super. Ook ik wil graag minimaal de 6 maanden halen, maar ik merk nu al dat ik er nog geen afscheid van wil nemen. Nu met de kerst ben ik 2 weekjes vrij en geniet van alle (eet)momenten met mijn dochter.
Ik denk dat ik het maximaal een jaar wil doen. Het grappige is dat ik tijdens de zwangerschap zoiets had van, nou ja we zien wel. Toen mijn voeding een keertje terugliep wegens ziekte, heb ik keihard gehuild. Ik wil nog helemaal niet stoppen. Het doet me dus meer dan verwacht!
Krijgen jullie ook al opmerkingen uit de omgeving? De meeste mensen vinden een half jaar het maximum. Zo reageren ze op het CB toch verbaasd als ik zeg dat ik nog de borst geef (niet negatief hoor, maar het gebeurd blijkbaar weinig) en vindt mijn vader dat je moet stoppen als je kind tandjes krijgt. Nu vind ik zelf dat kindjes alles veel te snel moeten tegenwoordig. Met 4 maanden al fruit en groente, waarom niet gewoon pas vanaf 6? Iedereen moet en mag het zelf weten hoor, maar ik geef voorlopig nog lekker de borst.
Groetjes,
Janneke