Hoe lang willen jullie borstvoeding gaan geven?

Zo lang mijn zoon (27-9-2007) borstvoeding wil, krijgt hij het. Maar daar zit natuurlijk wel een grens aan, want ik ga echt het kind geen zes jaar aan de borst houden. Belachelijk gewoon. Bij mijn dochter (bijna 5) had ik me voorgenomen in elk geval een jaar borstvoeding te geven, maar zij hield het na exact 10 maanden voor gezien. Ik kreeg haar toen echt niet meer aan de borst en wat kun je dan anders dan er mee stoppen? Ik ga er vanuit dat mijn zoon op een gegeven moment ook niet meer aan de borst wil.

Hoi,

Mijn dochter is nu ruim 6 maanden en ik geef haar bv op verzoek. We gaan hier mee door totdat ze niet meer wil.   Ik wordt het kolven nu wel een beetje zat. Maar als ik haar dan weer zie dan weet ik waar ik het voor doe!
Ook ben ik nu voorzichtig begonnen met bijvoeding. Dit doen we ala rapley. Ze had tot gisteravond bijna geen behoefte aan iets anders.
Gisteravond na de voeding van 19.00 was ze boos! Ze wilde meer! Ik had gelukkig al een papsoort inhuis gehaald en daarvan heeft ze na enige moeite heerlijk zitten smullen!

groetjes,
Ikky

Terug
Bovenaan