hoe lang zijn julie al bezig?

Hoi,

Wij zijn al 1.5 jaar bezig en bij ons is nog geen oorzaak gevonden, ik moet in juni voor een baarmoederfoto en ik hoor ook de meest rare verhalen hierover.
Succes met zwanger worden en hopelijk voor jou ben je het binnen een jaar.

Groetjes Natasja

Hoi Isa,

50% is binnen een jaar zwanger en nog eens 30% (dus in totaal 80%) in het tweede jaar. Wij zitten zeg maar bij die 20% waarbij er medische hulp nodig is.
Je hoeft je echt  nog geen zorgen  te maken dus!!  

Wij zijn ruim 2 jaar bezig en hebben 1 miskraam achter de rug.

Probeer lekker te genieten van het samen zijn en dat kindje komt echt wel hoor. Een paar maanden is echt maar superkort. De kans is elke maand 20% en je bent als vrouw maar heel even vruchtbaar dus doe goed je best met timen zou ik zeggen.

Gr.Inge

Oja dames nog even over de baarmoederfoto. Die heb ik vorig jaar gehad en ik ken vrij veel dames hier die het ook hebben gehad. Ik zal eerlijk zijn. Bij mij was het vreselijk maar dat kwam omdat beide eileiders dicht zaten. Ik ben daar naderhand ook aan geopereerd.
Normaal gesproken (en daar moet je echt vanuit gaan!!) is het goed te doen. Het is een   onprettig onderzoek  maar zeker goed te doen als ik de verhalen van de meiden waar het gewoon ging zoals het moet gaan moet geloven. (en die geloof ik) Het voelt dan als een stevige menstruatiekramp en dat houdt even aan tot ze klaar zijn.
Je mag gewoon wat pijnstillends innemen dus doe dat gewoon lekker.
Voor je het weet is het over want het duurt niet zo lang.

En oja je wordt er een aantal maanden extra vruchtbaar van!! Zowel ik als mijn collega zijn na de HSG zwanger geworden. (bij mij werd het een miskraam maar dat had andere oorzaken)

Succes!
Inge

Terug
Bovenaan