hoe lang zijn jullie al gestopt?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig hoe lang jullie al gestopt zijn met voorbehoedsmiddelen? En zijn jullie erg gefocust po het zwanger worden, of niet?

Gr Sofie

Dag Sofie,

Ik las in je eerdere topic dat je in juni bent gestopt met de pil. Ik ook! Begin juni was het en ik heb net als jij 2 normale ongi's gehad. Nou ja normaal; het stelde weinig voor, hooguit 2 tot 3 dagen waarvan slechts 1 met echte bloeding.

Nu dus de 3e ronde en ik ben er ook flink mee bezig. Hoe kan het ook anders, het is zo'n belangrijke beslissing en het gekke is dat je het niet zomaar met iemand gaat delen uit angst dat het niet snel gaat lukken. Als je gaat trouwen kun je dat van de daken schreeuwen omdat je weet dat het gaat gebeuren ook al heb je nog geen datum...   Raar eigenlijk?!

Maar het is dus hartstikke normaal dat je  aan weinig anders kan denken dan aan zwanger worden.

Succes en veel plezier!

Marian

hallo

ik ben begin april gestopt met de pil, ik dacht we zien we hoe het loopt we hebben toch geen   haast. Maar toen duurde het drie en halve maand voor dat ik voor het eerst ongie werd toen begon ik toch wel te denken als dit maar niet zo lang gaat duren. nu ben ik waarschijnlijk dinsdag op woensdag ongie geworden voor de 2 de keer, naja ik weet niet precies wat het is kijk maar bij mijn stukje dan snap je het misschieen beter maar ben nu   wel onzeker en hoop dat het niet al te lang duurt! jij ook veel succes hoop dat je snel zwanger bent

liefs kim

Hoi,

Ik heb 11 augustus de laatste pil geslikt.
Dus het is allemaal nog heel pril.

Liefs, Nadine

ben in maart 06 gestopt!! sindsdien nog maar 1 keer ongi geworden!! succes iedereeen

ik ben eind maart gestopt. wel elke maand ongi maar niet regelmatig

7 januari gestopt met regenjasjes te gebruiken (toen al anderhalf jaar geen pil maar) en yep! errug gefocust...

Van ontwerpen van babykamer tot bedenken hoe we het iedereen gaan vertellen en van verloskundigenpraktijk uitzoeken tot forumverslaving!!! Aan de voorbereiding ontbreekt het iig niet!!

Grtjs,

Tammy

Terug
Bovenaan