hoe lang zijn jullie al gestopt?

babykamer heb ik al gevonden en de wandelwagen en ook al tug verschillende manieren om te vertellen als ik zwanger ben. soms is het wel makkelijk om er niet zo veel mee bezig te zijn. maar heerlijk dagdromen is ook wel lekker hoor

ik ben ook in juni gestopt...popi maand
probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet geweldig. Aangezien ik steeds laat ongesteld word en vage klachtjes heb, dan begin je automatisch te dromen
over lieve kleine baby's en mooie kinderkamers!

eind jan/feb gestopt met pil, in maart voor het echt gegaan.
En ja, ik ben er erg mee bezig
Kijk als ik deze maand zwanger zou worden dan ben ik begin juni uitgerekend. Dat zie ik helemaal zitten. Dat kijk ik altijd even na als de RD er zijn, wat als het deze maand gebeurt? Nou juni dus.

Groetjes
talke

ja ook wij zijn in juni gestopt met condooms, ooit wel een jaartje aan de pil geweest, maar  dat is al zolang geleden dat ik niet eens meer weet wanneer het was.

groetjes Kriebels

oh ja ik ben er ook erg mee bezig hoewel dat minder wordt, omdat het nieuwe van net beginnen er een beetje af is. Ik probeer er ook wat minder mee bezig te zijn, omdat ik mezelf helemaal gek maak en het komt wanneer het komt toch?

good luck!

november 2005 gestopt met de pil, in juni voor het echie gegaan. Ben nog steeds onregelmatig ongesteld en super gefocusd. Ook ik ben de babykamer, in gedachte, al aan het inrichten, weet al hoe ik het de ouders wil vertellen, denk al na over mijn verlof (belachelijk als ik het van mijzelf teruglees, maar ja) en ook ik zie overal zwangere vrouwen. In mijn directe omgeving is er elke maand vanaf nu wel iemand uitgerekend, tot aan maart. Dus dan hoop ik, ik misschien juni????

liefs Rannie

Wij zijn 23 aug 2006 gestopt, mijn eerste ongi is nét voorbij en we gaan dan nu denk ik ronde 1 in?! Ik ben er ook wel mee bezig, aangezien  we het zo graag willen!! en het duurt allemaal zo lang voordat je je kindje daadwerkelijk hebt sowieso 9 mand :D , ik bedoel ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn voor de vrouwen die al een jaar of langer bezig zijn, verschikkelijk lijkt me dat!!

Dus voor iedereen SUCCES!! en dat het maar snel raak mag zijn!!

hai,

Ik ben april 2006 gestopt. Heb een redelijk regelmatige cyclus en werd meteen ongi. En jip het klinkt helemaal bekend in de oren dat je er meteen zo veel mee bezig bent. Ik dacht ook o we hebben alle tijd en zien wel wanneer het gebeurd, maar tjee wat duurt het allemaal lang. Nu in ronde 6.Niettemin het maakt het ook wel weer spannend allemaal. En ik vind het heerlijk om met een vriendin te kletsen die ook probeert zwanger te raken.En natuurlijk dit forum lezen, erg leuk en ook wel eens geruststellend.
Veel succes met klussen!

gr Ilona

Terug
Bovenaan