hoe lang zijn jullie bezig?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu in ronde 3 en vraag me af hoe lang jullie gemiddeld bezig zijn met zwanger worden! Telkens als ik weer ongesteld word, wordt ik steeds meer onzeker. Zijn jullie ook gem. 3 maanden of langer bezig? liefs isa

Hoi,

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel hoor, ik ben net ongi geworden en begin dan met ronde 4 maar ik heb gehoord dat het gemiddeld een jaar kan duren dus ik heb zoiets van het komt nog wel....ookal ben ik wel elke maand teleurgesteld als het niet zo is.....

Succes!

Groetjes Cindy

Hoi,

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel hoor, ik ben net ongi geworden en begin dan met ronde 4 maar ik heb gehoord dat het gemiddeld een jaar kan duren dus ik heb zoiets van het komt nog wel....ookal ben ik wel elke maand teleurgesteld als het niet zo is.....

Succes!

Groetjes Cindy

ik ben al 18 maanden bezig je moet jezelf nooit met een ander vergelijken.

Inderdaad iedere vrouw is anders en dus kun je niet vergelijken met elkaar. De 1 is gelijk zwanger, terwijl de ander net als pp er al 18 maanden mee bezig is

Het is gewoon een questie van klussen en afwachten !!!

Groetjes Ellen

hoi wij zijn nu in de 2 de ronde voor ons 2 de kindje. over onze eerste hebben we 12 maand gedaan ook al is dat volgens de geleerden normaal ik vond het veel telang duren ,succes.

Hoi,

Inderdaad het beste is om je niet te vergelijken met anderen. Maar dat is wel heel erg moeilijk!
Als je hier op dit forum kijkt zie je meiden die er heel lang over doen, maar er zijn er ook die bij de eerste of tweede ronde meteen zwanger zijn.
Dus alles is mogelijk!

Kijk maar eens op de NOD lijst die Doortje maakt, daar staan de rondes immers op.

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan