hoe lang zijn jullie bezig?

15e ronde, zucht...
Ronde 3 is nog niks, joh, maar toen ik in ronde 3 zat was ik net zo teleurgesteld.

Succes!!
martine (33)

hoi Isa

ik zit nog in mijn 6de ronde (wacht op mijn nod)

vvor mijn gevoel ben ik al heel erg lang bezig en wordt daar onzeker van
maar als ik hier eens verder lees begin ik nog maar net   en mag dus niet zeuren

liefs jessica

Hoi!

Wij zitten nu in ronde nr. 6, en vandaag is mijn NOD...., ben benieuwd!

Veel succes!

Hoi Isa,

Ik ben nu in ronde 11. En inderdaad ga je niet vergelijken met andere want daar word je echt niet vrolijk van hoor! Bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het wat langer( in mijn geval dus) Dit soort dingen kun je helaas niet op afspraak regelen.
Maar ik had het de eerste paar maanden minder moeilijk dan nu hoor, want nu begint mijn geduld toch wel een beetje op te raken.

Doe lekker rustig aan en geniet van het klussen!

Groetjes Saskia30

Hoi Isa,

Wij zitten in ronde 4 , en ja het is iedere keer weer een teleurstelling!

groetjes kreeftrje

hoi hoi,

het is idd zo dat je je zelf niet kunt vergelijken met een ander.de 1 is na 1 kere meteen zwanger en de ander doet er wat langer over,er staat gemiddled een jaar voor dus als je voor die tijd zwanger wordt dan heb je geluk.
mijn vriend en ik zijn al vanaf december 2003 bezig en ik zit momenteel in ronde 20.bij ons is het zo dat de kans dat we op de 'gewone' manier zwanger kunnen worden bijna een wonder,dus vandaag krijgen we te horen wat de opties zijn.mijn vriend zn zaad is te traag en de vormen zijn te weinig normaal,dus nu hebben ze een opwerkingstest gedaan om te kijken hoe zn zaad is   na het bewerken.

ik hoop voor iedereen dat het allemaal lukt en dat jullie snel zwanger worden.
wij wachten het af allemaal,maar hoop dat ook wij snel een kindje mogen verwelkomen in ons leven.

maar mocht het bij meiden die net begonnen zijn niet meteen lukken,geef de hoop niet op hoor,iedereen die al ffies bezig is,heeft in dezelfde situatie gezeten als jullie,dus ik ook en ik kan me nog zo goed herinneren hoe het was toen ik net gestopt was met de pil.

maar houd moed en ook voor jullei komt de dag dat jullie die welbevaamde positest in jullie handen mogen houden,maar tot die tijd duim ik hard voor jullei door hoor.

liefs nathalie

Hoi,

Wij zitten nu in onze 2e ronde, maar die verloopt een beetje vaag: het is inmiddels 7 weken en een beetje geleden dat ik voor het laatst ongesteld was.
1,5 week geleden negatief getest en nu is het dus maar even afwachten over het hoe en wat.

Van de eerste waren we direct zwanger (het kan dus ook heel snel gaan en ik kan me zo voorstellen dat dat nog weleens steekt bij de dames bij wie het veel langer duurt)

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan