A
Anoniem
Guest
Ik ben ooit op het zwanger worden forum begonnen. Pfff dat wasin december 2004. In januari had ik een positieve test in handen dus ik verhuisde naar het zwangerforum en naar het oktober forum. Ik was begin oktober uitgerekend, helaas eind april verhuisde ik naar het zwanger na een miskraam forum.
Ik werd snel weer zwanger en ik mocht weer naar het zwanger forum en april 2006 forum. Onze knul werd geboren en binnend rie maanden mocht ik al weer naar het zwnager forum. Ik belandde op het april 2007 forum.
En nu zwerf ik van het ene forum naar het andere forum. Ik zie namen en denk aan hun verhalen erbij. Ik denk aan heftige discussies en tegenovergestelde meningen.
En nu vraag ik me af, hoe is jullie weg naar dit forum vergaan.
Groetjes
Miep
Ik werd snel weer zwanger en ik mocht weer naar het zwanger forum en april 2006 forum. Onze knul werd geboren en binnend rie maanden mocht ik al weer naar het zwnager forum. Ik belandde op het april 2007 forum.
En nu zwerf ik van het ene forum naar het andere forum. Ik zie namen en denk aan hun verhalen erbij. Ik denk aan heftige discussies en tegenovergestelde meningen.
En nu vraag ik me af, hoe is jullie weg naar dit forum vergaan.
Groetjes
Miep