Hoe lang zwerf je hier al rond

Ben bij de oudste een tijdje aan het meelezen geweest en ik ben bij Naomi eens een keer begonnen op het uitgerekend in maart 2007 forum en ik lees ook nog af en toe mee bij het 2-3 jaar forum

groetjes Yvonne

begin september 2006, op t maart 2007 forum. Maar de eerste maanden heb ik alleen maar gelezen.

Hey Miep,

In juni 2006 denk ik zo ongeveer. Tegelijk met jou op het april 2007 forum terecht gekomen.

Weet je wat zo mooi is, mijn verloskundige heeft mij naar een forum verwezen vanwege mijn  2 vroeggeboortes. Je kunt je verhaal kwijt en er zijn altijd mensen die hetzelfde meegemaakt hebben.

Gelukkig was ik snel weer zwanger, daarom de meeste tijd doorgebracht in zwanger april. Maar ik weet ook nog goed de verhalen, van Kitty bijvoorbeeld. Maar ook leuke en gezellige dingen.

Nu zit ik iedere dag ff op het forum, het is voor mij echt een uitlaatklep!
Lang leve het forum!!

Groetjes Veronique

al sinds april 2003, toen was ik voor het eerst zwanger, werd helaas een miskraam
en daarna snel weer zwanger van mn dochter april 04 geboren

groetjes riana

Ongeveer in het begin van mijn zwangerschap vorig jaar, ik denk, mei of juni. ik keek altijd op de kalender van jg en zo heb ik het januari 2007 forum ontdekt en daarna hier...
ben een tijdje weg geweest (zat toen op het bv forum okolven mdat ik al mijn voedingen kolfde) en toen ik gestopt was, ben ik weer teruggekomen.

groetjes Rosita

Ik ben op advies van mijn collega op het forum mee gaan lezen toen ik bijna met verlof ging zo rond februari dit jaar. Mee gaan lezen met de maart moeders en gelijk mee verhuisd naar dit forum

groetjes irene

Terug
Bovenaan