Hoe leer ik Lars uit een (tuit)beker drinken?

Ook hier een jongetje die niet uit een gewone beker wil drinken. Al wat hij doet is bijten op de rand. Uit een tuitbeker gaat het wel goed, al zal hij de beker niet zelf vasthouden, ik daag hem wel eens uit om het zelf te doen, maar dan drinkt hij gewoon niet. Soms houdt hij hem wel vast maar dan snapt hij niet dat hij hem moet kantelen, help ik hem daarbij dan laat hij meteen de beker los. Ze zaten vandaag al te grappen van als hij straks aan de bar, zou hij dan ook zo zijn bier naar binnen laten gieten??? Ach het komt vanzelf wel en ook uit een gewone beker leert hij wel drinken.

Groetjes Danielle

hallo,
kaylin drinkt sinds ze 7.5 maanden is uit een beker, en het was gewoon even een kwestie van oefenen.
om de beurt de fles of haar beker en steeds minder de fles geven.
nu gaat het al enkele maanden erg goed.
ik kreeg als advies van een kinderarts dat je je kind beter niet uit een tuitbeker kan laten drinken aangezien het slecht is voor de kaak.
die gaat verkeerd staan/groeien. dus ik ben er maar nooit mee begonnen.
groetjes sylvana
succes ermee.

Ik had ook graag gezien dat Tijn uit een gewone beker drinkt ipv uit een tuit, al is het wel zo makkelijk meenemen, maar hij vertikt het gewoon. We oefenen regelmatig maar hij snapt het echt niet. Nou ja het komt vanzelf goed.

groetjes danielle (mv Tijn 26.09)

Lorenzo drinkt uit de tuitbeker van difrax die
kan ie zelf vasthouden en hij drinkt uit de tuitbeker
die in de doos van de babydump zaten die moet ik dan
vasthouden
ik ben begonnen met de wat dikkere vloeistoffen zoals
yoghurt en karnemelk en daarna de opvolgmelk enz....
een handdoek om hem heen gewikkeld en oefenen maar

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi

Bij mij hetzelfde verhaal als mvank..vanaf 7,5 mnd gewone beker gegeven en dagelijks oefenen oefenen ...lili nu 11 maanden drinkt alleen uit gewone beker (gaat vaak genoeg nog wat over de rug maargoed) En mij zeiden ze ook niet uit een tuitbeker laten drinken...(als ik ergens naartoe ga neem ik deze wel nog mee vooral voor de gemakkelijkheid!!)

succes ...en het komt vanzelf wel!!

Terug
Bovenaan