hoe leer je een kind blazen?

Hai Anne,

Nu moet ik jou even corrigeren.... Het is niet zo dat ik geen meiden wilde, want het maakte mij echt niet uit, wilde gewoon kinderen. Maar ik zag mezelf meer als jongensmoeder..... Uiteindelijk ben ik gewoon dolgelukkig dat ik meiden heb. Als ik veel jongens over de vloer heb, moet ik daar nu echt aan wennen.... Ze zijn zo lichamelijk....   en vaak een stuk drukker dan mijn meiden.... Dus uiteindelijk heeft de natuur het heel goed toebedeeld. Ok, ik hou niet van tutten met strikjes en vlechtjes etc. Ik doe 's morgens als mijn meiden het echt willen nog wel staartjes in, maar dan gewoon even snel. Maar knuffelen, kletsen en dat soort dingen  doe ik wel weer ontzettend graag.... (winkelen juist weer niet....). Mijn oudste wil graag jurken en rokken aan en het staat haar ook harstikke goed, mijn middelste is een doerak en heeft altijd heerlijk stoere kleding aan.... Mijn jongste moet ik nog even afwachten, maar dat zien we dan wel weer.... En ach.... de jongens komen vanzelf, zullen we maar zeggen!

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan