hoe lig jij het liefst in bed??

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het liefst in bed slapen en of jullie er ook zo mee bezig zijn dat je niet op je rug mag slapen en dat het het beste is dat je op je linkerzij slaapt??
Was eigenlijk gewoon benieuwd of iemand dat ook heeft en dacht ik start er een onderwerp over.
Ik wacht af ;-)
Groetjes

Ik lig wel eens even op m'n rug, maar echt slapen kan ik zo niet. Maarre in het begin van je zwangerschap is het nog niet erg hoor om op je rug te slapen.

Maar ik lig meestal op mijn rechterzij, of links. Nu nog geen enkel probleem mee. Ik slaap als een roos. Het liefst 24 uur per dag..................das het nadeel

Hoi,

Ik lig altijd op mijn rug..Nu maakt dat nog niets uit..Met mijn dochtertje sliep ik ook altijd op mijn rug tot het einde toe..Nooit last gehad..

Groetjes

Ik slaap op mijn buik met een van mijn benen opgetrokken naast me. Daardoor druk ik minder op mijn buik, want dat voelt erg onprettig inmiddels. Als mijn buik dikker wordt, doe ik een kussen onder dat been.. je moet wat he ;-)

Ik ben ook een echte buikslaper. Al merk ik nu wel dat het niet helemaal meer lekker ligt. Inmiddels weer het voedingskussen opgezocht en uitgewassen en die ligt nu in bed. 1 Deel tussen mijn benen, voor mijn buik langs, onder mijn hoofd. Zo lig ik half op mijn buik/half op mijn linkerzij. Voor mij echt de oplossing!

Ik slaap het liefste op me buik en indd net als taraneh ook met 1 been opgetrokken. Tot nu toe kan ik nog steeds op me buik liggen, al wordt het soms wel wat gevoeliger. Vaak slaap ik ook op me linker zij als de buik niet prettig meer is, maar dat heb ik altijd al gedaan.
Bij me 1e zwangerschap heb ik later toen een voedingskussen aangeschaft en daar kon ik op het laatst toen de buik in de weg begon te zitten heerlijk mee slapen. Dus die zal ik straks ook wel weer gebruiken.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan