hoe lig jij het liefst in bed??

ik slaap altijd op m,n buik,met een been opgetrokken,nu draai ik wat meer naar de zij toe,kan niet anders he?!haha
Ik wist trouwens niet dat op je rug slapen niet goed is,waarom eigenlijk weet iemand dat?
groetjes

Hoi blondy,

Op je rug liggen zou niet zo goed zijn ivm met de doorbloeding of zo. De doorbloeding naar de placenta en je baby zou dan dus minder zijn en ook kan het gewicht later in de zwangerschap op je zenuwen drukken, tenminste dat is wat ik ergens gelezen had, maar weet het niet zeker.

Liefs marielle

Hier ook een buikslaper met een opgetrokken been.
op dit moment gaat dat nog prima. Zit ook al aan een extra kussen te denken om dat als ondersteuning en tussen zij en buikligging te liggen.

Ha ha, grappig eigenlijk, zo heb je het nog eens ergens over... Ik slaap op mijn linkerzij, mijn hele leven lang al stiekum voorbereidt op de zwangerschap! Nee da's toevallig... Maar wel praktisch...

Groetjes Linda

Ik begin altijd op mijn linker kant en vervolgens draai ik me om naar rechts.
Soms duurt het even voordat ik in slaap val en dan lig ik nog even op mijn buik rug etc

Erg leuk al die verhalen!!! Zo heb je het eens ergens over haha.
Maar ik slaap ook het liefst op mn buik maar dat begint wel minder fijn te voelen dus ga nu maar van zij naar zij en wordt snachts meestal wakker op mn rug. Maar het klopt dat op je rug niet zo goed is ivm slechte doorbloeding, ik had bij mn vorige zwangerschap daar erg last van dat mn dochtertje erg begon te schoppen als ik op mn rug lag en toen heb ik het gevraagd aan de vk.
Iedereen succes met slapen ;-)

Terug
Bovenaan