Hoe ligt jouw kindje??? Waar voel je jouw kindje???

Door mijn voorliggende placenta voel ik nog niet zo goed waar de kleine ligt, ik voel de kleine  wel als het helemaal onderin of bovenin schopt en als het zich omdraait. Het is nog lekker bewegelijk en maakt regelmatig salto's volgens mij ;-)
Groetjes Laura

onze kleine meid geniet van alle ruimte in mijn hele grote buik. Elke keer dat ik haar voel, is het weer ergens anders. Dan ligt ze met haar voeten naar beneden (heel raar gevoel geeft dat), dan zit ze met haar billen op mijn blaas (hoe vaak kan je op een dag naar de wc), dan schopt ze tegen mijn ribben (au), of met haar hoofd tegen mijn maag (bah, maagzuur), dan voelen we haar aan de zijkant schoppen. Kortom, ze maakt nog genoeg salto's.

groetjes,
Martine

Mijn kleine ligt momenteel  weer met het koppie boven lag zo netjes naar beneden maar helaas! Heb nog een paar weken hoor voor het echt naar beneden "moet" liggen ;)

groetjes Macka

Hoi Esmé,

Grappig hè de voorkeuren van onze kindjes.

Ook zo leuk om te lezen dat iedereen zijn kindje ergens anders voelt.

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en de kleine ligt met haar hoofdje omhoog.

Ik voel dat ze het meeste aan de linkerkant zit ,dat is echt haar favoriete plekje en als ze dan beweegt

zie je ineens mijn buik aan de linkerkant boller worden dan rechts zo grappig.

Het schijnt goed te zijn om op je linkerzij te slapen, maar als ik dat probeer krijg ik een paar schopjes haha, zo van hee ik heb ruimte nodig, echt leuk. Dus dan maar weer rechts slapen.

Wie herkent dit?

Ook heel  geweldig om je hand op je buik te leggen dan komt ze er op af.

Wat  ook leuk  is nu ;  als je merkt dat  je baby wakker is, een speeldoosje te laten horen je kunt dan echt goed merken dat je kleine daar op reageerd.

Groetjes Lizzy

Terug
Bovenaan