Hoe ligt jullie baby?

Volgens mij kunnen ze nog best lang draaien, al weet ik niet tot welke week. Mijn zoontje ligt netjes met zijn hoofd naar beneden, zijn kont in mijn rechterribben en voetjes in mijn lies. Als hij zich uitrekt (zo'n 100x per dag) dan krijg ik een trap in mijn lies en ribben tegelijk ;-) maar ik vind het wel heel gezellig! Soms krijg ik 'm zover dat hij met zijn kont even naar het midden of iets meer naar links verschuift, maar na 10 minuten max ligt hij al weer rechts. Hij beweegd zich gek, maar ik denk niet dat hij nog gaat draaien.
Groetjes Nanna

hoihoi!

Ik ben van de week weer bij de VK geweest en ze lag keurig met haar hoofd beneden......heb het idee dat dat de eerste en enige keer is dat ze zo lag..........
maar goed. Ik ben nu 29 weken dus er kan nog vanalles gebeuren!
Een ding is zeker, een woelwatertje is het..........

Liefs Rimke

Ben 7 augustus uitgerekend en die van mij ligt ook nog overdwars volgens mij (voel vooral links en soms rechts wat). Ga dinsdag naar de VK (had nog steeds 1 x in de maand een controle) Ben benieuwd wat ze zegt, maar dacht ook nog dat er tijd genoeg was voordat het kindje definitieve houding moet bereiken. Volgens mij zei ze vorige keer (toen was ik ruim 28 weken) dat het  indalen (en de definiteve houding) gemiddeld in week 36 is, dus dat heeft nog even. Begreep dat dit soms al in week 32 gebeurt, maar kan ook wel zo zijn dat het pas vlak voor de bevalling kan gebeuren, dus houd me nu nog niet bezig met draaien en zo.

hoi hoi
ik ben 4 aug uitgerekend en die van mij lag voor 2 weken terug met het hoofdje naar beneden, maar toen ik vdw aan het werk was kreeg ik vreselijke krampen en voelde het alsof de baby ging draaien ik weet het nu neit meer maar moet donderdag weer naar de vk dus hoor het wel.
fijne zwangerschap allemaal

heel grappig - wij dachten voor weken dat de 'alien'bewegingen dat op mijn buik duidelijk te zien zijn van de hoofd was maar bij de  VK  vandaagkregen wij te horen dat het hoofd al  lekker  beneden zit en dat het dus de billen zijn die lekker hen en weer gaan.....

Mor 74    

Terug
Bovenaan