Hoe ligt jullie kleine????

Hoi

Tot 28 weken lag kleintje heel netjes met het koppie naar beneden, voorbeeldig dus. Maar daarna besloot kleintje dat het dwars wilde gaan doen en ging dwarsop liggen, met het koppie tussen mijn rechterrib en heup en probeerde daar soms "uit te breken", niet lekker maar wel een grappig gezicht. (links geen buik en rechts een hele bult)
Ik geloof dat kleintje vandaag weer naar beneden is gedraait met armpjes en beentjes naar rechts, (was een drukte van jewelst daarbinnen) maar ik weet het niet zeker, 't kan ook met het koppie omhoog liggen.
We zullen het maandag wel horen van de vk.

Groetjes natalie

Ook hier een stuitliggertje, tenminste, 5 weken geleden bij de echo... Sindsdien voel ik haar overal wel schoppen, dan eens boven, dan eens onder, dan weer links, dan weer rechts. Die draait nog vrolijk rond dus, :)
Gezien het feit dat m'n placenta precies op het randje van m'n baarmoedermond ligt, krijg ik met 30 weken weer een echo, dan zullen we eens zien hoe ze erbij ligt, de VK kon het in ieder geval niet echt voelen... (maarja, ze lijkt ook de hele dag door te draaien, dus zal daar wel van komen, :))

Vandaag weer voor controle geweest!
ik voelde nogal veel druk onderin en ja hoor de kleine ligt al heel diep in het bekken met dr hoofdje!
dus tot nu toe ligt ze mooi!

Liefs Jenny

Ondersteboven! Hij/zij is wel erg beweeglijk, maar de vk denkt dat hij/zij netjes gaat blijven liggen, omdat ik een vrij strakke buik heb. Dat hopen we dan maar, want omdraaien wordt natuurlijk steeds lastiger.

Zeeuws Meisje (30 1/2 week)

Hoi Allemaal

Even een update hiervandaan.
Vanmiddag naar de vk geweest. Alles was goed, bloeddruk voor mijn doen wat hoog maar nog steeds netjes 130/75.
Hb 7,? dus ook heel netjes. Hartje klonk goed en kleintje ligt netjes met het koppie naar beneden en de beentjes liggen aan de rechterkant. Super dus. Volgende afspraak heb ik op 25 aug, over 3 weekjes dus.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan